poniedziałek, 10 grudnia 2018

Relacje rodzinne

Po godzinie jazdy swoim autem, siedmiu godzinach oczekiwania na lotnisku, stu czterdziestu minutach lotu, kolejnej godzinie w samochodzie, dwóch wieczorach, dwóch nocach i jednym dniu rodzinowania się, kolejnej godzinie w samochodzie, stu trzydziestu minutach lotu i znów godzinie we własnym aucie powróciliśmy cali i zdrowi do własnych czterech kątów.
Jeśli ktoś zapyta czy ja jestem o zdrowych zmysłach to nie będę potrafiła udzielić jednoznacznej odpowiedzi, jednak coś mi mówi, że relacje rodzinne były tego warte.

22 komentarze:

  1. Najgorsze to te 7 godzin na lotnisku:) reszta -O>K:) jesteś, jesteś przy zdrowych zmysłach:) a do tego młoda, że Ci się tak chce:) Na pewno było warto:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz w sumie to te siedem godzin jakoś zleciało, nawet Mikołaja posłali;-P ale najbardziej sie wkurzałam, ze ten czas który tu siedzimy powinniśmy spędzać tam, u siostry, bo lecieliśmy zaledwie na dwa dni i ten jedne właściwie ktoś na skradł

      Usuń
  2. Ja jako jedynaczka napiszę ze na pewno było warto😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieto na szpilkach wierz mi czasami mam ochotę podusić te moje siostry, ale przyznaję: było warto!

      Usuń
  3. Dobre relacje rodzinne są tego warte!

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno warto, nikt Ci nie odbierze wspomnień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest taki jeden Niemiec co zabiera, ale mam nadzieje że do mnie nie przyjdzie

      Usuń
  5. Super! Ty taki kawał machnęłaś, żeby się z rodziną zobaczyć a moją matkę 90 km przerasta :)Szacun.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz czasami te kilkadziesiąt bywa trudniejsze niż kilka tysięcy...

      Usuń
  6. Na pewno było cudnie ale...........w domu najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he pewnie że w domu najlepiej, ale tam też fajnie:)

      Usuń
  7. Pewnie bylo warto, ale ja raczej bym sie nie zdecydowala... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie masz wszystkie bliskie ci osoby obok siebie;) Pozazdrościć kochana:)

      Usuń
  8. Wszystkiego co dobre w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A gdzie jakas relacja z tej podrozy??? Pozdrawiam w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relacja mówisz? Widzisz zabrakło czasu, ale być może relacja się pojawi- zaglądnij czasem do zakładki "bez planu", bo jeśli się pojawi to będzie to notka tematyczna i z pewnością oznakuję ją "podróżnie", żeby tam się wyświetlała, jeśli czasem napiszę coś z opóźnieniem, głównie właśnie z wycieczek to tam się właśnie pojawia (jest chyba kilka takich notek)

      Usuń
  12. Wcale Ci się nie dziwię tym wycieczkom. Sama mam na swoim koncie wiele takich. Może to męczące i szalone, ale daje radość :)

    OdpowiedzUsuń