środa, 22 lipca 2015

Ważne

Zajrzyjcie koniecznie KLIK


KLIK  o Julci więcej i na bieżąco
KLIK o Julci za pierwszym razem

Zbiórka u Iwony 
Zbiórka Stokrotkowa


Wpłacać można na każdym KLIKU, wszytsko jedno z któego miejsca, ważne, ze pieniądze trafią do Julci.
Julcia, której w maju pomogliśmy zebrać pieniądze na operację jest właśnie w trakcie drugiej, ratującej je życie.
Potrzeba jeszcze ponad 29 tysięcy, operacja jest w trakcie, pomimo że rodzice nie mają jeszcze potrzebnej kwoty.
Wiecie, naprawdę aż mi głupio tak ciągle prosić Was o pieniądze, ale wiem też, że jeśli możecie wpłacić te złotówkę czy pięć, to na pewno się na mnie nie obrazicie, a Julii pomożecie.
Raz daliśmy radę, teraz też damy.
Mam nadzieję, że kiedyś rodzice i Juleczki innych ludzi, którzy w ten sposób muszą zbierać pieniądze aby uratować życie że oni wszyscy będą mogli ubiegać się o zwrot tych kosztów, że kiedyś będzie tak, że nie pieniądze z naszych podatków będą szły na ratowanie życia, bo to jest jakaś chora sytuacja, żeby trzeba było żebrać w takiej sytuacji....

3 komentarze:

  1. nie mogłam być obojętna:*
    Mam nadzieję, że to już ostatnia operacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże ile jest takich historii. Ja cały czas bardzo mocno wierzę, że wszystkim uda się pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  3. a Ty jak zwykle niezawodna jesteś...jak to dobrze, że są tacy ludzie!
    Buziaki Kochana :*

    Ps. ja też mam nadzieję, że kiedyś nadejdzie taki dzień, że tego typu leczenie będzie w całości opłacane przez nasz rząd!

    OdpowiedzUsuń