wtorek, 17 marca 2020

Cuda Panie, cuda!

Się okazało, że teraz prawie wszystko w urzędach można załatwić przez telefon lub internet.
Ewentualnie przez szparę w drzwiach.
Dziś otóż proszę Państwa Urząd Skarbowy zadzwonił do mnie, aby przeprowadzić czynności sprawdzające, bo "z wiadomych przyczyn teraz nie jeździmy".
Rozmowa trwała około trzy minuty.
"z wiadomych przyczyn" użyte było kilkukrotnie i to zarówno przeze mnie jak i przez urzędnika.
Hmm, taka kontrola to mi się nawet podoba;-P



PS. Nie ogarniam obecnej sytuacji, a lekcji mamy tyle że trzeba by było nic nie robić tylko siedzieć z dziećmi nad książkami, ja wszystko rozumiem, ale to chyba jednak trochę przesada.

PS2. Kluczyk

7 komentarzy:

  1. A u nas właśnie mało zadan. Rano dostajemy na grupie na FB rozkazy i tak mało tego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zazdroszczę. U nas jak na razie ciężko, np dziś 3 strony do poczytania, 4 krótkie filmiki do obejrzenia, 6 stron z ćwiczenia polskiego, 1 str z matematyki + jak na razie codziennie test od pani (ok 50 pytań). Angielskiego jeszcze nie tknęłyśmy:(

      Usuń
  2. Czas dzielimy przed narodzeniem Chrystusa i po a teraz będzie liczone sprzed korona wirusa i po.
    Świat juz nie będzie taki sa. ale czy lepszy ?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm... Z tym, że Chrystus prawdopodobne urodził się około 14 lat przed narodzeniem Chrystusa. Mnich Dionizy Młodszy był słabowaty w arytmetyce i chronologii, "sypnął się" jak pierwsy lepszy licealista na klasówce, Santa Sedes przyjął jego obliczenia "na wiarę" - i "Houston...Houston, mamy problem" A świat istotnie nie będzie już taki sam. Czy jednak zechce mu się być mądrzejszym? - "Śmiem, że wątpię" [jak mawiał Wiech].

      Usuń
  3. Urzędy może będą wreszcie mniej urzędowe, ale podejrzewam, że od jesieni znów wróci wszystko po staremu i papieromania będzie kwitła.
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. A stara przyjażń nie rdzewieje.... Z realizacją na opcję 150 mam kłopoty techniczne, ale się ustawiam w kolejce. Serdeczności W....

    OdpowiedzUsuń
  5. Mżawka walczy ze swoimi uczniami - podobno odnosi sukcesy? Ale ja nie słyszałem, żeby angażowała rodziców.
    Pozdrawiam i szczególnie Asteriksowi zdrowia!

    OdpowiedzUsuń