czwartek, 31 stycznia 2013

Dzisiaj będzie dobry dzień....

Dziś rano przy porannej kawie powitał mnie sms od Anowik: "Kawa z rana w Stokrotkowym kubku smakuje wybornie:) miłego dnia"...
Taki dzień MUSI być udany;)
Mnie kawa w Klarkowym kubku też smakuje wybornie, a herbatka w kubku od Moaa też każdego dnia poprawia humor;) Bardzo lubię i jeden i drugi;)
Tak właśnie blogowy świat staje sie częścią świata realnego:)
Dziś więc wszystkim blogowym duszyczkom życzę miłego i udanego dnia:)

źródło: internet 

25 komentarzy:

  1. I Tobie również, Stokrotko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja odwzajemniam życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, ja wczoraj dostałam podobnego smsa od kolegi, którego dawno nie widziałam. I tak mi się miło na serduchu zrobiło i postanowiłam sobie że i ja komuś przyjemność takową sprawię. Cieszę się, że się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zobacz ile osób się uśmiechnęło dzięki Twojemu smskowi;)

      Usuń
  4. wzajemnie :) A do tego aby był bardzo przytulański, bo dziś mamy Międzynarodowy Dzień Przytulania!! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrocia się wczoraj tuliła od samego rana;) ale jakos nie miałam odwagi poprzytulać przypadkowo spotkanych ludzi;)

      Usuń
  5. Fakt .... MUSI być udany :))
    do mniłego :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Co Ty taka rozradowana z rana? Jest coś o czym nie wiemy, hmm ? ;-)
    U mnie leje od rana, przez okno sie nawet nie chce wyglądać bo na dworze jest obrzydliwie ponuro, po pracy biegnę na kontrolę z małym bo od paru dni przeziębiony siedzi w domu, nawet nie mogę sobie tych pioseneczek posłuchać bo w pracy nie mamy podłączonych głosników... Same minusy, ale nich Ci będzie, że jest miły i udany :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie ma nic o czym sie wiecie, to ten sms tak mnie nastroił;)
      Nawet deszczowy dzień moze byc piekny;)
      I widzisz z małym też dobrze:)
      I ta kapiel na zakończenia dnia... mysle ze na kapieli sie nie skończyło;)

      Usuń
    2. Skończyło się niestety :-( Stara już jestem i o tej porze to poprostu zmeczona jestem. Ale moze dzisiaj....... ;-)

      Usuń
  7. to już wiem jak "to" działa ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przyszłam taką porą, że dobrej nocki życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pozytywnie miłego dnia.. i kolejnych nastepnych

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dostałam Twojego smsa to byłam urobiona po pachy, z dzieciurami przy nodze, westchnęłam tylko i w myślach przeklnęłam i sobie myślę... może następnym razem... (wiesz o co chodzi, nie?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem;)
      nic dziewnego dzicie, praca, przeprowadzka, tu sie zupka wylałam, tu kupka zrobiła;) i tak to świetnie ogarniasz;)
      nastepnym razem;)

      Usuń