środa, 29 maja 2019

Ortodonta

Do ortodonty musiałam pójść ze Starszą, bo ma zgryz krzyżowy.
Niestety prywatnie trzeba, w okolicy jest co prawda nawet przychodnia, która ma takie wizyty na NFZ, ale termin oczekiwania 2,5 roku.
Na wizytę prywatną czekałyśmy trzy miesiące.
Będzie aparat.
Czasowy to się bodajże nazywa, ale najpierw musi być pantomogram, później wizyta a na kolejnej odbiór aparatu. 
Najbliższy termin na jaki nam się udało ustalić tę ostatnią wizytę to początek lipca.
Później wizyty kontrolne co 6 tygodni.

Jak by ktoś nie wiedział co zrobić z pieniędzmi polecam takie wizyty: bardzo skuteczne!

             Zdjęcie dla przykucia uwagi. Model jak widać zęby ma niczego sobie, więc pasuje;-P



3 komentarze:

  1. Ja dzwoniłam zapisać Przemka 2221 rok najbliższy termin na kasę masakra po prostu

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ale kolejki są nadal i bywają bardzo uciążliwe. Z wizytami na fundusz jest ogólnie spory problem bo terminy są kosmiczne, lepsze kliniki czy specjaliści również wymagają dłuższego oczekiwania. Dobry i tematyczny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z Paulinka jeżdżę do Legionowa do ortodonty. Tania impreza to nie jest ale też znaleźć dobrego fachowca nie łatwo. Kiedyś Paula nosiła aparat na zgryz krzyżowy - aparat spadał. Ortodonta twierdził że nie ma prawa spadać. A spadał. Więc odpuściłam temat aparatu. Kasa w błoto. Paula podrosła zaczęły iść stale zeby. Podjęłam temat znów. Szukałam specjalisty w końcu znalazłam. I co się okazało? Ze owszem aparat potrzebny ale
    ... Na końcu. Najpierw trzeba nastawić kręgosłup bo są zwichnięte kręgi szyjne. Później dobrać wkładki do butów odpowiednie by dziecko miało prawidłowa postawe. Później wypoziomować szczękę (niektóre żeby nadbudować) i otworzyć szczękę bo Paula strasznie ściskała. I dopiero jak to wszystko zrobił to przygotował aparat. I wiesz co? Aparat nie spada. Jak to ortodonta powiedział "nie będę walczył z wiatrakami bo to nic nie da. I nie będę prostych drzwi do skoszonej framugi wstawiał". A koszty są ... Kolosalne tego wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń