poniedziałek, 4 kwietnia 2016

o niczym

Chyba jakieś przesilenie wiosenne mnie dopadło, spać mogę na okrągło:( uciążliwe to jest bardzo, zwłaszcza dla P, z którym nawet nie rozmawiam bo zasypiam jak tylko przysiądę na chwilę:(
Ogródek ożył, nad wodą zakwitły szafirki, wielkości kilku cm, nie widać ich z trawy, ale są.
Krokusy też pojedynczo się rozwinęły, a niektóre dopiero pączki dostają.
Tulipany, narcyzy i lilie się mocno zielenią, czerwienieją też peonie oraz całkiem pokaźna kępa chrzanu:) i mlecze, mlecze, mlecze, wszędzie pełno mniszków wyłazi!  W końcu wraz z wiosną zaczęłam mieć pomysł na ogród, wiem co chcę, mniej więcej,  teraz tylko trzeba trochę czasu zorganizować i się tym zająć.
Zakochałam się też w hortensji, pierwsza która w ubiegłym roku dostałam nie przeżyła (mam jeszcze nadzieję, że się obudzi, ale to raczej musiałby nastąpić cud) a druga kwitnie jak szalona, mam nadzieję jak już temperatura na zewnątrz osiągnie poziom tej domowej, wysadzić ją do ogrodu. I mam nadzieję, ze kiedyś dochowam się takich pięknych, jak u mojego taty.
I tylko żałuję, że cebulowych jesienią nie posadziłam dużo, ale wtedy jeszcze nie miałam pomysłu na całość.
Pochwalę się też, że na oczyszczalnię przylatują czasem popływać kaczki, niby takie nic, a jednak cieszy;)



Miłego dnia, udanego tygodnia wszystkim życzę.

22 komentarze:

  1. Dziewczynki będą mogły karmić swoje osobiste kaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to o niczym
    o szczęściu
    jakie to szczęście mieć kawałek ogrodu, sadzawkę i kaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha prywatne kaczki masz i staw jak nic gospodarstwo agroturystyczne możesz otwierać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzież tam prywatne, one takie dzikie że uciekają jak głupie, może się przyzwyczają z czasem i dadzą się karmić jak te parkowe, a do gospodarstwa agroturystycznego się nie nadaję, no i parę ha jeszcze brakuje;)

      Usuń
  4. Ja ostatnio ciągle bym spała :o a miniony tydzień był straszny...
    Ale już lepiej, Tobie też się odmieni :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby, nie dosć że bym spała cały czas, to jeszcze włosy wychodzą mi garściami, a paznokcie łamliwe, rozdwajające sie:( chyba jakiś niedobory po zimie mam:(

      Usuń
  5. Super, że macie kaczuchy! Jak reakcja dziewczynek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynki nie widziały, zdjęcie zrobił budowlaniec, one bardzo płochliwe są

      Usuń
  6. Niby o niczym a jak pieknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co się odwlecze, to nie uciecze. W tym roku posadzisz, będą cieszyć na przyszłoą wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak, ale ja jestem taka, że wszytsko chciałabym na już, na teraz;) a z roślinami akurat tak się nie da, trzeba poczekać na ich czas

      Usuń
  8. wiosna niesie świeży powiew...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niesie, niesie nawet siebie nie podejrzewałam o takie ogrodnicze skłonnsci

      Usuń
  9. o raju, ja mam tak samo, nawet do niczego głowy przykładać nie muszę, a bym spała :D u nas kwiatków caaałe mnóstwo. KOCHAM wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń