środa, 25 lutego 2015

Świętowanie...

Kolejny raz muszę przyznać, że Połówka jest niesamowity!


Zrobił nam wczoraj wspaniałe popołudnie:
Były kwiaty, całe mnóstwo kwiatów!
Był uroczysty obiad i szampan też był.
I była koleżanka z roku, która była w stanie zostawić wszystko i przyjechać z drugiego końca stolicy, żeby nam towarzyszyć w tym ważnym momencie, choć z uwagi brak jednego mostu jest to nie lada wyzwanie.
A jaki  był powód świętowania?
Wczoraj miałam obronę pracy.
Od wczoraj więc jestem mgr inż. Stokrotka
;-)
Co ja teraz zrobię z taką ilością wolnego czasu, he he?

43 komentarze:

  1. Brawo!!!!
    A mnóstwo kwiatów bardzo piękne, ma Połówka dobry gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje ulubione żółte tulipany, najpiękniejsze ze wszystkich, a jeszcze były róże;-) i coś podobnego do bzów, przepiękne!
      no pewnie, że gust ma świetny w końcu jest ze mną, co nie! he he

      Usuń
  2. Gratuluje ci serdecznie!!! A o nadmiar wolnego czasu się nie przejmuj, przy dzieciakach zawsze jest zajęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wolnego czasu nie odczuję, ale brak presji jak najbardziej!

      Usuń
  3. brawo, gratulacje! ten ostatni rok to miałaś obfity w wydarzenia, dzielna dziewczyna, dałaś wszystkiemu radę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Klarko, ostatni rok był jakiś szalony, były chwile że już nie widziałam jak się nazywam, a ze zmęczenia padałam na twarz, ale udało się! Teraz pora znaleźć sobie nowe zadania:)
      A ile było zdarzeń, o których nie pisałam, niekoniecznie tych dobrych:( ale stokrotki są bardzo wytrzymałe;-)

      Usuń
  4. Wielkie gratulacje!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. O ranyy to już???! Gratulacje!!!!

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już! W piątek się dowiedziałam, że we wtorek obrona, w sumie może dobrze, mniej dni stresowych;-)

      Usuń
  6. O ranyy to już???! Gratulacje!!!!

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) :) To może doktorat? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadne takie! Zapowiedziałam P, że jeśli przyjdzie mi do głowy jakikolwiek pomysł na studia, to ma mnie zamknąć w piwnicy i nie wypuszczać, aż mi nie przejdzie!

      Usuń
  8. Gratulacje Stokrotko :)
    leptir

    OdpowiedzUsuń
  9. no gratulacje po raz drugi: Kochana z ilością wolnego czasu dasz radę spokojnie;* całuski i jestem dumna z mgr pani Stokrotki:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      A jaka ja jestem z siebie dumna, he he;-) no i wolnego czasu chętnie dokupię;-)

      Usuń
  10. Wow! Gratulacje Pani Magister !. A co do czasu to będziesz dekorować/ sprzątać itp w swoim cudnym domku :-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam niedługo do pracy, wiec czasu będzie mniej.
      Co do sprzątania to i owszem, cała ekipa miałaby co robić, co do dekorowania to niestety ale z tym będzie trzeba zaczekać, fundusze stopniały, a dekoracje nie są do życia niezbędne ;-)

      Usuń
  11. Kochana moja ogromne gratulacje!!!! :*
    Wiedziałam, że świetnie sobie poradzisz!!!!
    Zdolniacha jesteś!!!!! :D
    A Połówka niesamowity, piękna niespodzianka! :)
    Uściski ogromniaste! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę, ze mam to już za sobą!
      A Połówka ogromnie mnie zaskoczył, myślałam, że po prostu zjemy sobie obiad na mieście, a tu stolik w ulubionej restauracji, masa kwiatów, zaproszenie najbliższej koleżanki z roku, przemiły i przepyszny obiad, było bajecznie;-)

      Usuń
  12. Oooo to pięknie :-)
    Gratulacje , jesteś naprawdę niesamowita i dzielna bardzo :-)
    Połówka też niesamowity...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;-)
      To było moje wielkie marzenie, aż nie mogę ciągle uwierzyć, że się spełniło. No dobrze może nie samo, trochę jednak mu pomogłam. A P potrafi mnie naprawdę zaskoczyć, i tym razem niespodzianka mu się udała (zazwyczaj odkrywam wcześniej he he)

      Usuń
  13. Gratulacje!! Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Tylko uparta;-) Niesamowita to Ty jesteś!

      Usuń
  14. Ojej, wielkie gratulacje!!!

    To moze teraz jakas podyplomowka? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie nie! Teraz muszę mieć czas na życie;-)
      Ale już nie raz mi to przeszło przez myśl...

      Usuń
  15. Po pierwsze wielkie gratulacje i szacun! Nie wiem jak Ty możesz twierdzić, że jesteś niezorganizowana skoro z jednym dzieckiem na świecie i drugim w drodze załatwiałaś pisanie pracy i obronę, kupno i remont domu i Bóg jeden wie co jeszcze!
    Więc świętowanie Ci się należy, nie tylko w taki wyjątkowy dzień. A kwiaty - boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo niezorganizowana, w przeciwnym wypadku obronę miałabym za sobą we wrześniu;)
      Z kupnem i remontem domu niewiele zorganizowanie by pomogło, bo kupiliśmy go jak tylko się dało po prostu, a inne sprawy... było minęło.

      Usuń
  16. Gratuluję!! 🌸 Pani magister inżynier! Ależ z Pani dzielna kobieta!!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, Pani Utytułowana:) a co teraz? Żyć i cieszyć się zyciem! Nowym domem.Bądź szczęsliwa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      O właśnie i taki mam plan: cieszyć się życiem!

      Usuń
  18. Gratulacje....jaki piękny bukiet :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Piękny, wiosenny;-) Nie zmieścił się do żadnego wazonu ;-)

      Usuń
  19. ojej! Gratuluję z całego serca!
    A kwiaty przepiękne;***

    OdpowiedzUsuń