wtorek, 12 stycznia 2016

Kawałek nieba....

Na informację o Marcelinie wpadłam chyba w niedzielę wieczorem.
Śliczna jest prawda?
Pewnie, ze się popłakałam, pewnie, ze przytuliłam Stokrocię, która pomimo, że już dawno powinna spać, przyszła po piciu/siku/jeść/przytulić/przykryć/ nie mogę zasnąć, pewnie że odprowadzając ją do łózka poszłam przytulić śpiącą Marysię i pewnie, że Michalinka została w mojej głowie.
Wpłaciłam kilka groszy, nie potrafię przejść obojętnie.
Nie pisałam na blogu z prostej przyczyny: jeśli takie wpisy i prośby pojawiają się zbyt często, czytelników zacznie to denerwować i zamiast pomóc po prostu przestaną przychodzić.
W tym roku jeszcze nie było żadnej prośby więc może jeszcze się nie zdenerwujecie.
Z resztą czy widzicie tę roześmianą buźkę ze zdjęcia?
Czy można się na nią denerwować?

 Liczy się naprawdę każdy grosz, każda złotówka... to co, mogę na Was liczyć, prawda?



 
 
Tu możesz wpłacić bezpośrednio: Kawałek nieba

14 komentarzy:

  1. Dzięki, bo jesteś WIELKA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jestem, jestem, ale próbuje schudnąć! naprawdę;)

      Usuń
    2. Wielka duchem oczywiście ;-)

      Usuń
    3. Padłam - Stokrotka mistrzyni ciętej riposty :)

      Usuń
  2. Mnie od wczoraj siedzi w głowie 1,5 roczna dziewczynka, którą matka zostawiła w Oknie Życia. Moja Kasia jest w tym wieku i kurka jak pomyślę, że to dzieciątko samiutkie w obcym miejscu, woła mam tata i nikt nie przychodzi to sama ryczę w poduszkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie słyszałam, dopiero od Ciebie, nawet nie chce mysleć co obie muszą czuć, ale oceniać nam nie wolno

      Usuń
  3. Też słyszałam... przerażające i dla mnie niewyobrażalne, ale może to było mniejsze zło... nie nam oceniać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, nie nam oceniać, zapewne i dla matki i dla córki tragiczne przeżycie

      Usuń
  4. Biedna Mała :( Straszne są takie historię. Dlaczego dzieci muszą tak ciężko chorować i cierpieć?? To niesprawiedliwe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedna Mała :( Straszne są takie historię. Dlaczego dzieci muszą tak ciężko chorować i cierpieć?? To niesprawiedliwe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. wolę nie pytać co i jak, przerażają mnie choroby, zwłaszcza takie, których leczenie jest nieprawdopodobnie trudne:(

      Usuń
  7. Biedna dziewczynka, dzisiaj była z rodzicami w telewizji śniadaniowej. To przerażające, że takie malutkie dzieci spotyka taki los.

    OdpowiedzUsuń