piątek, 8 maja 2015

Zwierzątko

Od jakiegoś czasu Stokrocia mnie zagaduje, żebyśmy w domu mieli jakieś zwierzątko.
Przeciwko zwierzątkom nic nie mam, ale to nie jest dobry moment, ani dobry wiek na zwierzęta, po drugie ciągle jeszcze nie potrafię zapomnieć straty naszego psa (wiec psy już zupełnie w grę nie wchodzą) a najważniejszym argumentem jest nasz styl życia, w którym ze zwierzęciem żyłoby się ciężko, to znaczy zwierzęciu byłoby z nami ciężko.
Próbowała już nas przekonać (głównie mnie) do kucyka (!!!!!!) chomika, kota, ptaszka, a kiedyś zagadnęła:
-Mamo, ale dlaczego nie możemy mieć zwierzątka? (standardowy początek a ja zawsze standardowo wymieniam po raz 1584 wszystkie argumenty)
-Ale ja bym chciała mieć akwarium (wow co za zmiana)
-Akwarium?- dopytuję z niedowierzaniem
-Tak, chciałabym mieć akwarium z SYRENKAMI!

Tak że wiecie hmm hmm, jak ktoś ma na zbyciu takie akwarium z syrenkami, to chętnie odkupię;-)



żródło: www.cloops.ir

10 komentarzy:

  1. Akwarium i ... wpuścić Pony? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha :D syrenki, kucyki, kreatywnie :PPP

    OdpowiedzUsuń
  3. no ma wymagania córunia ale to dobrze wiedzieć w życiu co sie chce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaa, Stokrocia chce mieć akwarium z syrenkami a moja bratanica kilka lat temu pisała w liście do Mikołaja, że chce żeby jej wyrósł ogon syrenki :D i zły Mikołaj nie spełnił życzenia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Z syrenkami powiadasz :-) No cóż, chyba będzie ciężko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesoło macie :):)
    Nasza Zuza widziała jakieś syrenki w reklamie telewizyjnej i bez końca o nich mówi :) ale mimo wszystko najbardziej marzy ostatnio o siostrze :P

    OdpowiedzUsuń
  7. syrenka :) całkiem nieźle. ja nigdy nie wpadłam na to by mieć syrenkę :< ech. dzieciaki są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalny pomysł, Martyna też chciała zwierzątko i wybrała fokę ;) W ostateczności zgodziłam się na chomika - Śmierdziela ;) Niestety nie ma go już z nami, przeżył dwa lata.

    OdpowiedzUsuń