piątek, 19 października 2012

Pierwszy Roczek...

Rok temu o tej porze leżałam tuż obok sali operacyjnej z podłączona do ręki kroplowka i czekałam. Bałam się potwornie, bałam się nieznanego. Bałam się ciecia, znieczulenia zwłaszcza ze za sciana lekarze retowali życie K i jej synka. A chwile później juz ja byłam na stole. Bałam się zmiany bo nie ulegało wątpliwości ze Ona odmieni cale moje życie...
Odmieniła. Dziś kończy swój pierwszy roczek. Mała rozowa nieporadna kuleczka zmieniła się w radosna coraz bardziej samodzielna dziewczynkę. A w moje życie wniosła nieprawdopodobna miłość i radość. Dziś nic juz nie jest takie samo. Wszystko jest radosniejsze, lepsze, przepełnione nadzieją, miłością.

 Stokrociu moja nie jestem idealna Mama, ale kocham Cię najbardziej na świecie. Jesteś moim promyczkiem z nieba. Moim małym własnym Cudem. A resztę powiem Ci na uszko:D

22 komentarze:

  1. 100 lat i serdeczności!
    Ja moją Tolę rodziłam równo 15 lat temu - o 17.17:)
    Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie zaszkodzi mi raz jeszcze życzyć Stokroci wsio najlepszego!:-) Pamiętam, że gdy zaczęłam Cie czytać byłaś w końcówce ciąży, a to już zleciało!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto Lat Stokrociu!
    Rośnij zdrowo, bądź zawsze uśmiechnięta i radosna. Bądź po prostu dobrym człowiekiem!
    A Tobie Stokrotko też wszystkiego najlepszego na ten rok :)Bo to pewnie był rok pełen emocji i rosnącego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka, szczęścia i wszystkiego naj naj dla Stokroci!
    Ależ ten rok przeleciał! :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała piękna Wago - waż jak najlepsze uśmiechy życia. :). Jesteś rówieśnicą roku z Maksim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat w szczęściu Stokrocio:***

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego i radosnego życia dla Stokroci :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Stokrociu Sto Lat Sto Lat!!!!

    Spełnienia marzeń, wszytskich bez wyjątku i żebyś zawsze była pocieszką i wsparciem dla swojej ukochanej mamy...

    OdpowiedzUsuń
  9. 1000 lat dla Sto0kroci:)))) Wszystkiego co najlepsze!!!!Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najpiękniejszego z okazji 1 roczku! Rośnij zdrowo, bądź zawsze uśmiechniętą dziewczynką! Samych słonecznych dni Stokrociu!

    Anula (www.swiat-wg-anuli.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  11. no i się poryczałam.....Sto lat Daisy !!!!! duża i zdrowa rosnij !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. samych pięknych dni Stokrociu kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciarki obłapiły każdy milimetr mojego ciała.
    Buziaki dla Was Dziewczyny, bo to Wasze święto =*

    OdpowiedzUsuń
  14. Stokrotki kochane! Najlepszego!

    Gratulacje! Najpiękniejsze życzenia uśmiechów, spełnienia marzeń, samych serdecznych ludzi dookoła.

    Pięknie to napisałaś. Krótko. Pięknie. Wzruszyłam się ... naprawdę :o).

    OdpowiedzUsuń
  15. Caluski najsłodsze dla Stokroci.... niech szczęści sie jej przez całe życie i omijają ja troski, a miłośc i radość niech będą przez wszystkie dnie

    buziole

    OdpowiedzUsuń
  16. czas tak szybko biegnie
    Wszystkiego najlepszego malutka stokroteczko dużo zdrówka i pogodnych dni
    a ja zapraszam do siebie
    http://olguska84.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopiero czytałam o twoim porodzie a tu już go wspominasz rok później. Czas leci jak szalony przy dziecku!! Najlepsze życzenia dla twojego małego kwiatuszka :)

    sivi

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej, jak to zleciało!
    Rośnij zdrowo Stokrociu!

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego najwspanialszego malutka, rośnij zdrowo i niech uśmiech gości na Twojej buzi jak najczęściej :*

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja przegapiłam...

    Spóźnione życzenia dla Stokroci.
    Niech rośnie zdrowo i niech ten piękny, pocieszny uśmiech nigdy nie schodzi z Jej buźki.
    Buzia :***

    OdpowiedzUsuń