środa, 13 maja 2015

narozrabiałam + edit

Zaledwie tydzień temu wróciłam do pracy a już zdążyłam narozrabiać.
Wczoraj zgubiłam telefon służbowy. Fakt wart był jeszcze trochę, ale najważniejsze to, że były w nim kontakty nie zapisane nigdzie indziej;-(
Próbowałam na niego zadzwonić, za pierwszym razem był sygnał, później już tylko zgłaszała się poczta.
Zaraz idę na policję zgłosić kradzież, bo tylko w ten sposób można zablokować imei.
Tak czy inaczej w ciągu najdalej 48 godzin telefon przestanie działać.
No dobra, mam jeszcze nadzieję, że zgłosi się ktoś, kto go znalazł, ale to chyba musiałby być cud jakiś.

Zgłoszenie kradzieży zostało przyjęte. Więcej napiszę jak znajdę chwilę, bo teraz to muszę sie w pracy jakoś ogarnąć

8 komentarzy:

  1. Zdarza się :)) daj znać co tam na policji ciekawego powiedzieli ;))

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za szybkie rozwiązanie spraw

    OdpowiedzUsuń
  3. zdarza się, dlatego ja zawsze mam kopię nr na koncie google

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie zaraz zrobię kopię numerów...choć ja często nie mogę znaleźć swojego. bo często mam na ... milczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz, a ja właśnie odkryłam (z reszta wcześniej wyczytałam w tek ksiązce) że jest opcja na koncie żeby zadzwonić na zagubiony telefon- zadzwoni pomimo wyciszenia;-)

      Usuń