wtorek, 26 maja 2015

codzienność +

Dziewczynki trochę chore: jedna zapalenie gardła, druga na razie katar, ale za to jaki katar:-(
W związku z tym wczoraj nie byłam w pracy, a dziś mam do pomocy mamę. Oj jak dziwnie, nie wiem czy potrafimy złapać znów jakiś wspólny język, ale trzeba próbować.

Zła jestem na koleżankę z pracy, ale szkoda słów nawet. Niech se tam myśli, że jej jest na górze, se se se.

Blondynka kupiła stół przez allegro i nie doczytała.... wrrrr. Czekam sobie na ten stół dzień, drugi, piąty i dziś doczytałam - wysyłka w ciągu 21 dni! I kurde blade wkurzyłam się, bo przecież mogłam inny kupić!

Ogólnie nie wiem czy to ta pogoda czy coś, ale ostatnio jestem nie do życia, jakoś tak ciężko mi wszystko idzie, nie potrafię się pozbierać, zasypiam zanim się za coś poważnego w domu zabiorę, nawet nie chce mi się pędzla do ręki wziąć (a to już normalne na pewno nie jest) nachodzą mnie myśli usunięcia bloga, kurde chyba jakiegoś kopa potrzebuję.

Do zobaczenia, mam nadzieję niebawem.

PS. Stokrocia przyszła do mnie z bukietem (oczywiście sprawka taty) i mowi:
-Mamusiu dużo zdrowia i małego konika!
i życie od razu jest piękniejsze; -D

22 komentarze:

  1. Żadnego usuwania, nie wolno.
    minie, tylko słonko przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wolno, tylko szybko;-)
      musi minąć, przecież zawsze mijało...

      Usuń
  2. Nie usuwaj. Nie chcesz, nie pisz. Ale być może wrócisz i szkoda będzie jak nie będzie gdzie wracać :)) no i my będziemy tęsknić!


    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem to taki bezsens człowieka ogarnia że naprawdę nie dużo brakuje żeby wcisnął "usuń", ale masz rację lepiej nie pisać niż usunać od razu tyle lat pamiętnika jakby nie było. Szkoda, ze nie ma możliwosci zablokowania częsci na jakiś czas...

      Usuń
  3. Stokrotko, każda z nas miewa takie chwile, ale potem przychodzi lepszy okres - jak słoneczko po burzy!
    I ja mało ostatnio komentuję (sama wiesz dlaczego ;)) ale czytam wszystko! Buziaki dla Was wszystkich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wiem, wiem.
      Moze napiszesz co tam u Was? ja i mało piszę, i mało czytam buuuu

      Usuń
  4. kop kop! Nieee, ja nie chce zebys i Ty stad zniknela! Coraz wiecej osob sie wykrusza, buu, a buu..
    Dziewczynkom zdrowka zycze,zdrowka nade wszystko!
    Dobrze ze jest ta mama i moze pomoc..pal juz licho relacje, choc..nawet nie wiesz jak mi to znane..
    Sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kop od Ciebie to zadziałać musi!
      a czy ty wiesz, z eTy teraz szczęscie ludziom przynosisz? Słyszałaś o tym, ze kto dotknie cieżarnej temu sie coś poszczęści? Tak ze dotykaj wszystkich wokoło, bo to już niedługo!!!!

      Usuń
  5. w takim razie pozostało Ci jeszcze15 dni do czekania na stół dobre to niż całe 21:) TRZEBA WIDZIEĆ POZYTYWY!!!!:)
    zdrówka dziewczyny i nie odchodź nigdzie bo jak Ty to i ja i co to będzie za blogoswera bez nas... wyginie normalnie (ta trzeba sobie po cukrować trochę a co:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, co to będzie za blogosfera bez nas;-)
      kurcze jak mi brakuje tych blogów, które były trzy lata temu, teraz wszystko jest inaczej ale jednak my nudziary jeszcze sie jakoś trzymamy razem i nie dajemy sie porwać;-)

      Usuń
  6. mały konik - rozczula :P

    też mam ostatnio takie dni : / - pogoda - zwalam na pogodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniki u nas są przemycane gdzie tylko się da;-)
      biedna pogoda, wszyscy na nią zwalają, ale może jednak nie jest taka niewinna?

      Usuń
  7. czyli masz być zdrowa jak koń ;))
    trzeba coś zrobić z tą pogodą, to skandal po prostu taki zimny, deszczowy maj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym poszła dalej: mam być zdrowa i kupić konia;-)
      to co, piszemy jakąś skargę na ten maj?!

      Usuń
  8. Cała Stokrocia :) Ciekawe czy tego konika życzyła Tobie czy sobie hihi :D
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednego można być pewnym: życzenia były prosto z serca!

      Usuń
  9. Też mam jakiś depresyjny nastrój, ale może minie z pierwszymi promieniami letniego słońca...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrówka dla dziewczyn :*

    To chyba ta pogoda, bo ja czuję się tak samo. Niby ładnie, słonecznie i nawet ciepło, a ja mogłabym się zaszyć pod kołdrą i spać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby to tylko pogoda i oby się szybko poprawiła:-(

      Usuń