piątek, 5 września 2014

Roztargniona czy zmęczona?

Chyba nadszedł ten czas, kiedy trzeba powiedzieć stop i odpuścić trochę. Nie wierzę sama, że to pisze....
Chyba pora wziąć kilka dni wolnego i napisać w końcu te pracę, ogarnąć dom, uprać i przygotować maleńkie ubranka, przemeblować pokój, spakować torbę i po prostu zwyczajnie odpocząć...
Wczoraj miałam wizytę u doktorka, najprawdopodobniej ostatnią.... Kiedy to zleciało, to nie wiem. I z położną, wstępnie już nawet termin mamy ustalony....
Przerażona jestem trochę tym wszystkim, zwłaszcza, że jeszcze czekamy na pewne ważne decyzje, a czasu coraz mniej....
Chyba zaczynam być wszystkim zmęczona, a to jednak dla mnie nowe takie...
Wczoraj pojechałam na wizytę jak ostatnia blondynka: bez pieniędzy i bez paliwa w aucie w dodatku mocno w niedoczasie, wizytę u doktorka zaczęłam wiec od słów, że dziś nie zapłacę za wizytę... Bo płatności kartą nie przyjmują.
Po paliwo dojechałam też na oparach chyba- spóźniona byłam, więc tankowanie po drodze nie wchodziło w grę, musiałam zaryzykować, ze jednak się uda, każdym razie, kiedy dotarłam do stacji uporczywie już pisało, że został mi 1 l paliwa....

Pora odpuścić i odpocząć, zdecydowanie.

15 komentarzy:

  1. No w końcu. Az nie wierzę, że to Ty piszesz. Może to Polowka za Ciebie pisze? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, Polowka raczej nie dostrzega, ze z sil opadłam.
      Ale i tak nie daje rady zwolnić, plus tylko taki, ze pól niedzieli w lozku przelezalam, tyle mojego.

      Usuń
  2. Kochana, najwyższa pora, najwyższy czas- jak to mówi moja Babcia :)
    Nie broń się przed tym, tylko odpoczywaj! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jednak sie nie da:(
      ni hu hu
      A wcale sie nie bronie, naprawdę.

      Usuń
  3. Na pewno przyda ci się odpoczynek. A na kiedy masz termin?

    OdpowiedzUsuń
  4. no blondynka! ale odpocznij, bo potem przez chwilkę to sobie raczej nie poodpoczywasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stokrotka, odpoczywaj poki mozesz! Juz niedlugo zapomnisz co to odpoczynek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpoczywaj mamusiu, póki jest na to jeszcze czas :)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego, spokojnego odpoczynku.
    Nie za dużo pracy !
    Słonecznego weekendu życzę ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No! Nareszcie piszesz rzeczowo i na temat :)
    Kiedy to zleciało... dopiero co nam powiedziałaś o ciąży a już lada dzień nam napiszesz, że urodziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no widze jakieś olśnienie nastąpiło u Ciebie... a może Ty gorączke masz i majaczysz??? Ty i odpoczynek ???:)
    sciskam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. odpoczywaj i wsłuchaj się w siebie:) spokoju życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyda Ci się chwila odpoczynku, zwłaszcza że później będzie wielkie zamieszanie, przynajmniej na początku :)

    OdpowiedzUsuń