poniedziałek, 21 lipca 2014

Zagadka

Oczywiscie w weekend nie siedzieliśmy w domy, tylko jak zawsze jak te Włóczykije wybraliśmy się przed siebie. Nie pierwszy raz, zapewne nie ostatni. Jedno z ulubionych moich miast, ale nie potrafię powiedzieć dlaczego. To dziwne, wczoraj zadawałam sobie to pytanie, dlaczego ja je lubię i nie potrafię zupełnie odpowiedzieć, po prostu lubię i już. Od pierwszego razu dawno temu, kiedy tylko przez nie przejeżdżałam, druga moja wizyta w tym mieście była w środku nocy- to była nasza pierwsza wspólna wycieczka z P, ale w tym mieście nie zabawiliśmy długo tylko się tu spotkaliśmy, zostawiliśmy jeden samochód a pojechaliśmy dalej wspólnie. Wtedy to miasto wyglądało zupełnie inaczej. Było takie bardziej szare i ponure, a mimo to  jakoś dziwnie je polubiłam. Dziś jest piękne! Nie ma tu nic z klimatu Krakowa, Wrocławia, Łodzi, Warszawy czy Gdańska, a jednak coś w nim jest, coś co sprawia, że mi tu dobrze, że po prostu lubię tu być i wracam bardzo chętnie.
To nie jest małe miasto- taka podpowiedź, bo zagadka brzmi jak nazywa się to miasto?
Na zdjęciu jest jedna z głównych ulic- od niedawna deptak, długi, bardzo długi. Tętni życiem do późnych godzin nocnych. Zdjęcia robione rano, więc jeszcze dość pusty, ale za to widać niemal cały.


zdjęcie robione pod słońce, więc nie jest zbyt dobre

 Ktoś wie, w jakim mieście może być taaaaki deptak?

18 komentarzy:

  1. Zupełnie nie mam pojęcia, więc będę zgadywać - Bydgoszcz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Radom? Kielce?

    OdpowiedzUsuń
  3. a może Toruń?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lublin?
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  5. Bydgoszcz na pewno nie :)
    Ja bym powiedziała, że jakieś nadmorskie miasteczko :)
    Ale żurawia zapuścił Gad i pyta czy czasem nie Łódź :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Się naszukałam! KIELCE! Na bank!! :D

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, co to za miasto, ale urokliwe!!!
    Serdecznosci
    J.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak mi się wydawało, że to może być popularna "Sienkiewka".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miało być pod komentarzem "www.swiat-wg-anuli.blogspot.com"

      Usuń
  9. nie mam pojęcia, ale jest to piękny deptak! Takie latarnie kojarzą mi się z latarniami w Chorzowie...ale zwiedzałam go dawno temu, więc może mi się wydawać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż sobie lukłam we wszechwiedzące google i jednak w Chorzowie są brzydsze! A deptak ze zdjęcia jest kielecki ;)

      Usuń
  10. Czy to Łódź? Nie ma pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na rozwiązanie zagadki ;))
    Ka obstawiam miasteczko na górnym Śląsku

    OdpowiedzUsuń
  12. mogę podpowiedzieć ....
    W tym mieście nie ma tramwajów, choć projektowane są od prawie 100 lat.
    Jeśli w tym mieście zaczyna się projektować linie tramwajowe, to znaczy ze nadciąga kryzys gospodarczy, być może dla tego budowa linii tramwajowej nie znalazła się w wieloletnich planach rozwoju ........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba już nic podpowiadać. Przecież Agula rozwiązała zagadkę. :-)

      Usuń