poniedziałek, 24 marca 2014

Dobra wiadomość!

Jesteście niesamowici! Kolejny raz pokazaliście jak ogromne macie serca! Czy wiecie już, że udało się żebrać 100% potrzebnej kwoty na operację małego serduszka rozkosznej Ali?! Tak, udało się! Jesteście wielcy, bo to możliwe było tylko dzięki Wam! Dziękuję, że pomimo tylu codziennych spraw i własnych problemów znaleźliście czas i ochotę, aby podzielić się sercem i pieniędzmi. Przede wszystkim sercem, bo cóż to nawet mieć pieniądze- jeśli nie masz serca to nie pomożesz. A Wy macie ogromne serca! Dziękuję!
   

16 komentarzy:

  1. Extra! Niesamowita sprawa!
    Ali życzymy pomyślności, powodzenia i zdrowia przede wszystkim.
    Trzymamy kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam już email, że cel jest w 100% osiągnięty i też bardzo mnie on ucieszył! Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkody tylko, że takim sposobem nie da się pomóc wszystkim, ze to nie jest lek na całe zło tego świata. Jakież to byłoby piękne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, a czemu Wy jeszcze nie spicie? :-)
    Nie da się pomóc wszystkim, to prawda, ale ziarnko do ziarnka... i proszę jaka radość kiedy się uda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna wiadomość! Dużo zdrówka dla Małej Kruszynki!

    OdpowiedzUsuń
  6. to b yła pierwsza wiadomość po otworzeniu poczty...tak jakoś lepiej na sercu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja dostałam maila, że udało się zebrać 100% :)
    Wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że mogłam pomóc choć w niewielkim stopniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ! Wspaniale. Cieszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dostałam dzisiaj maila, że jest 100% i strasznie się cieszyłam do komputera!!! :-)

    OdpowiedzUsuń