wtorek, 17 września 2013

Soczyście;)

Stokrocia lubi cytryny, nie przeraża ich smak, czasem sobie bierze taka cytrynę do buzi i ssie;)


Siedzimy sobie w naleśnikarni, obiad już prawie dojedzony, ale Młoda wyciąga rękę i mówi:
- Ciem to! (chce to) i pokazuje na cytrynę
- Chcesz cytrynę?
- Tak citlyne!
I tak sobie pogryza;)
Kilka minut później pyta:
-Cio to jeśt? - pokazując na dekoracyjnie ułożone kawałki ogórka kiszonego na talerzu.
- Ogórek, chcesz spróbować?
- Tak- obliznęła, skrzywiła buzię i mówi- Kaśny!

:-)


22 komentarze:

  1. ma gust kulinarny córa nie ma co:) u nas też cytryna jest numerem 1 a ogórek nie jest lubiany:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też tak jest! Młoda lubi cytryne, ale dostaje ja w niewielkich ilościach bo jest alergikiem. Ogórek jadła zielony i niestety, nie smakuje.:-) niezwykle gusta maja te nasze maluchy :)
    Www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmienne gusta;)
      kiedys kiszone, kwaszone a nawet konserwowe ogórki uwielbiała, dziś nie, za to polubila papryke i pomidory ( pomidora długo do ust nie chciała wziać)

      Usuń
  3. Mój najstarszy synek też uwielbia cytrynę tak podjadać. Gdy czasem w lecie zamawiam gdzieś wodę z cytryną, mogę być pewna, że na ten właśnie plasterek cytryny będzie miał ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówią że to brak witaminki c i dlatego dzieci lubią, moze i cos w tym jest

      Usuń
  4. Cytryna jest cytrynowa a ogórek kwaśny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mili też tak oblizuje, ale od cytryny po liźnieciu trzyma się z daleka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie Stokrocia to sobie tak pogryza, ssie i nawet się nie krzywi;)

      Usuń
  6. U mnie Gutek też tak kiedyś zajadał cytrynę, a potem zrobił "ping" i mu odbiło w drugą stronę. Herbatę z cytryną? noł łej. Sam sok mu wciskam, żeby mu nic nie pływało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. małej też sie kiedyś pewnie odmeini;)
      rok temu przepadala za ogórkami kwaszonymi a dziś ble:)

      Usuń
  7. O kurde aż w uszach kwas poczułam jak to zdjęcie zobaczyłam. Dzielna dziewczynka!

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamma mia :) Na sam widok ślinianki mi zaczynają pracować :)) No ale wiadomo że ogórek z cytryną nie wygra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak ten kwaśny smak do mojego wszorajszego popołudnia pasuje:(

      ale ze ogórek był kwasniejszy od cytryny to akurat nie wierzę, aczkowleik nie próbowałam ani jednego ani drugiego;)

      Usuń
  9. Moja ostatnio dorwała ogórka..mine miała nietęgą... :-P

    OdpowiedzUsuń
  10. Az mi sie kwasno w ustach zrobilo. :)
    Bi tez lubi cytryne, ale kiszone ogorasy tez zje. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ją widzę z tą cytryną na zdjęciu to mam ciarki:)

    OdpowiedzUsuń