wtorek, 17 września 2013

Ostatnio międzynarodowo więc dziś po angielsku :-O

Od września w naszym żłobku są zajęcia dodatkowe: angielski i rytmika.
Na rytmice podobno Stokrocia zachowuje dystans- na razie stoi z boku i obserwuje, a później sobie śpiewa piosenki;)
Ale angielski podono jej podpasował i bardzo aktywnie bierze udzial.
A w domu... nie mogłam uwierzyć w to co usłyszałam:
mamo look at me!
stand up!
goodbye
bye bye
ok!
Chciałam tylko wspomnieć, że za miesiąc i dwa dni ona skończy dopiero dwa lata....

21 komentarzy:

  1. Brawo Stokrociu! Im młodsze dziecko zaczyna tym lepiej. Moje mają oryginalnego nauczyciela w domu, ale z mową bywa różnie. Wolą po polsku - zwłaszcza starszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja niesttey po angielsku już nie mówie, ale zawsze podziwiam dzieci dwujezyczne i nie mogę wyjść z zachwytu jak naturalnie mówią z obu języjach bez najmniejszych trudnosci

      Usuń
    2. lub mieszają zabawnie dwa języki. moja mieszkająca w Anglii wnuczka mówi np 'fish śpi' ;))

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. no proszę jaka zdolna dziewczynka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana zdolna Stokrocia :*
    A wiesz, że właśnie zaczęłam pisać o angielskim u Tusi w żłobku?:)
    Buziaki moje kochane dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myśle ze zdolna to jeszcze zbyt wielkie słowo, po prostu ciekawa świata, życia i chlonie wszystko jak gąbka
      Tusia ma podobnie, az szkoda ze do jednego żłobka nie chodzą

      Usuń
  4. Hihi...to masz ułatwione zadanie który talent warto rozwijać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no moze i tak, ale na razie to niech ona sobie bedzie po prostu dzieckiem i niech poznaje możliwosci a talenty bedziemy odkrywać później;)

      Usuń
  5. Zdolniacha :-)

    Stokrotko, dopiero wczoraj zauważyłam zaproszenie na bloga. Bardzo Ci za nie dziękuję, ale niestety jest nieaktywne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzano kilka dni temu mocno ograniczyłam do niego dostęp, bo zrobił się mocno osobisty, jeśli jesteś zainteresowana to prosze Cie o cierpliwosć, muszę sobie tam wszytsko poukladać i przezyc....

      Usuń
    2. Ok, rozumiem. Nie musisz wysyłać, dziękuję. Tylko chciałam Ci powiedzieć, bo myślałam, że coś nie halo.

      Usuń
  6. Wow... to jest niesamowite jak szybko małe dzieci zapamiętują wszystko :) Może Mała poliglotką zostanie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też szybko lapie języki ale jak sie nie "praktykuje" to niesttey niewiele zostaje:(

      Usuń