środa, 18 września 2013

Codzienność...

Jestem niezorganizowana, czas biegnie jak oszalały a ja nie potrafię ogarnąć podstawowych rzeczy...
W piątek wyjeżdżamy a ja nie wiem nawet do jakiego miasta, bo nie potrafię tego znaleźć, zadzwonić, zarezerwować.
No i chyba ze stypendium nici:( jutro jeszcze muszę porozmawiać z dziekanatem, ale obawiam się ze nic z tego nie będzie pomimo tego ze średnia jest sporo wyżej od wymaganej.
A i pojawił się w końcu plan zajęć na najbliższy semestr, który zaczynam jeszcze we wrześniu- od samego przeczytania człowiek ma poczucie ze wolnego czasu przez najbliższe pół roku mieć nie będzie....
Ale żeby nie było,  że same nieszczęścia... pralka działa, tylko nie mówicie nikomu, co by nie zapeszyć, i ogrzewanie już drugi raz w domu włączyli, zimno jak zimno ale ta wilgoć, nawet kilka minut ciepłych grzejników to dużo...
Adieu,  lecę po Małą i aż się boję wracać do domu, bo nie wiadomo kogo dziś tam spotkam.

10 komentarzy:

  1. Hmm... Jakies duchy przeszlosci maja Cie nawiedzic? ;)
    A czemu mieliby Ci nie przyznac stypendium skoro spelniasz kryteria sredniej?
    U nas ogrzewanie wlacza sie juz teraz kilka razy kazdej nocy. I swietnie, bo wlasnie ostatnio wyciagnelam bluzke z szafy i az sie skrzywilam taka byla wilgotna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie to ujęłaś duchy z przeszłości, nawet mnie nawiedziły...:(
      srednia mam wysoką, ale prawie wszyscy mieli dwa semetry ( jeden uzupełniajacy) a ja nic nie musiałam uzupełniać, a średnia musi być z dwóch semstrow wiec mi całego jednego brakuje:(

      Usuń
  2. u nas tez już zimno wszak w Zakopanem spadł śnieg:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas nawet nie jest jeszcze tak źle tylko straszna wilgoć jest w domu:( a ogrzewania nie mozemy sie doprosic, wiesz ubrania w szafie mi wilgotnieją, recznik w łazience rano wieszam suchy a jak wracam z pracy jest wilgotny:( okropnosc:(

      Usuń
  3. To wcześnie u Was grzeją!

    A u Ciebie na uczelni jak jest ze stypendiami? 10% dostaje? U mnie tak - to wychodzi 2 osoby :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie u nas chyba na brak kasy nie narzekaja bo dostaja prawie wszycy którzy spełniaja kryteria

      Usuń
  4. ja też grzeję, jak tu żyć???
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na szczescie do ogrzewania nie musze doplacać ale nie mogę sie doprosic dogrzewania choc przez godzine nie jest zimno nawet ale jest mokro:(

      Usuń
  5. Kurcze, ja wczoraj też odkryłam że spółdzielnia rozpoczeła sezon grzewczy, a że miałam na piątkę to szybciutko zmniejszyłam na dwójeczkę... Ehhh, w zesżłym roku jesień była taka piękna, a teraz tylko czekać aż śnieg spadnie, hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze bedzie piękna jesień i tego sie trzymajmy, nie moze być inaczej!!!!

      Usuń