wtorek, 11 czerwca 2013

Jesteście Wspaniali;)

Kochani, chciałam Wam bardzo podziękować za głosy!

Za każdym razem kiedy wchodzę na bloga Zaradnej i widzę w komentarzach 5 normalnie sie wzruszam.
Naprawde, aż łzy mi się w oczach zakreciły dzis rano.
Dla mnie konkurs juz sie skończył, nie ważne z jakim wynikiem.

Ostatnim czasem na moim blogu było tak mało komentarzy, że byłam pewna że już mnie prawie nikt nie czyta a kiedy widzę tyle głosów... dziekuję, to jest dla mnie w tym wszytskim najważniejsze, że jestescie, ze jest Was tak dużo;)
Ze wstydem przyznam, że niektórych z Was nie znam, ale zrobię wszytsko, żeby poznać...

Chyba mnie to przerosło, gdybym wiedziała że tak będzie nie wysłałabym tego zdjęcia....
Dla mnie to zabawa, owszem o bardzo fajną i wartosciową nagrode, bo bucików Bartka raczej w najbliższym czasie sama Małej nie kupię, ale nie jest to dla mnie aż taka nagroda, aby  w walce o nią oszukiwać w jakikolwiek sposób...
Ba, nawet użycie swojego zupełnie prywatnego imiennego konta czy konta służbowego dla mnie byłoby nadużyciem i chociaż to były by cztery głosy wiecej, to jednak jest nieuczciwe...

Ale z drugiej strony gdybym tego rysunku nie wysłała, nie przekonałabym sie wtedy jak bardzo mnie wspieracie...
Dziękuje:*

To Wy jesteście najważniejsze, nie nagrody, bez Was nie byłoby mnie tutaj :*

11 komentarzy:

  1. No to ja sie ujawnie:)Czytam Was,mysle i oczywiscie kibicuje.Obie jestescie Wspaniale!:)*

    OdpowiedzUsuń
  2. Komentarzy mało, bo i lato idzie, a blogów tyle, że co jakiś czas się ucieka w ogóle ;)

    Też mam dwa konta, oba używane, jednak, no... wydawało mi się to przegięciem, by użyć obu - ale czasem gdy liczy się wygrana, nie brak ludziom hamulców ;) Ważne, że zabawa dobra i uśmiechu na sam widok tych bazgrołków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to ja też tam mam, czytam w pospiechu, komentarza zazwyczaj nie zostawiam... to dobrze ze jednak są jeszcze tacy, którzy myślą podobnie, ze to jednak przegięcie;)
      Przeciez nie o to chodzi by za wszelką cenę wygrać...

      Usuń
  3. no masz a ja nie użyłam dwóch:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klarka, jeszcze mozesz hi hi;)
      Żartuję oczywiscie, nagroda fajna ale są rzeczy ważniejsze;)

      Usuń
    2. ja tam radze uzywac wszystkich mozliwych przeciez nie sa fikcyjne, więc wszystko jest ok hihihi, w mysl powiedzenia jak kuba Bogu ... - czy cos takiego

      Usuń
    3. a jakoś to do mnie nie przemawia, ale nie zabraniam przecież;)

      Usuń
    4. i tak z tego drugiego konta nie zostało podliczone...

      A pomyślec, że zabrakło 5 głosów...

      Usuń
  4. A ja czytam juz dlugo, sama bloga nie mam- ale zaglosowalam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje;)
      Ja też zanim założyłam swojego bloga to długo podczytywałam po cichutku;)

      Usuń