środa, 22 maja 2013

Pomóżcie...co na prezent?

Z uwagi na to że czytają mnie same kreatywne, pomysłowe, mądre, urocze i piękne osoby (wystarczy cukru bo w biodra pójdzie) chciałam Was prosić o radę.
Moja chcrześnica za kilka dni kończy 5 lat i szukam inspiracji na prezent.
Na pewno odpadają wszystkie lalki, bo ona nie bawi sie lalkami i nigdy sie nie bawiła.
Za to uwielbia konie, ale bez przesady na konia to mnie raczej nie stać.
Myślałam o takiej  pościeli, ale nie wiem czy pięcioletnie dziecko się ucieszy z takiego prezentu, chociaż ona do tego stopnia te konie kocha, że nawet zdjęcia z gazet, na których są konie wycina...
Liczę na Was...

33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. też o tym chwilę myslałam... ksiażka jest zawsze dobra;)

      Usuń
  2. Pościel może być:) Mój synek uwielbia rakiety:) Jak dostał pościel z nadrukiem kosmosu z rakietami, to oszalał z radości:)
    Albo może jakaś bluzeczka z nadrukiem koni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubranek z końmi to juz troche ma, wszyscy jak jkaiegoś konia na ubraniu zobaczymy to szukamy rozmiaru i kupujemy;)

      Usuń
  3. Ja wiem, że dla pięciolatki to może zbyt dorosły prezent, ale pamiętnik dobrych myśli mi do głowy przyszedł.
    Tylko, że to już handmade, bo jeszcze takowego w sklepach nie wiedziałam :)
    Albo jakiś zestaw kreatywny np plecak do samodzielnego pomalowania, albo miś do zszycia...

    Pościel też może być, tylko nie wiem, kto się bardziej ucieszy, dziecko czy rodzice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez myślałam o czymś do samodzielnego wykonania ale to miała już w tamtym roku:(
      Myśle że z pościeli powinna się ucieszyć, rodzice to nie wiem bo pewnie już zadenj innej nie będzie chciała tylko tę;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. za puzlami chyba nie przepada, chociaz jakby były z końmi, to kto wie;)

      Usuń
  5. To na pewno ucieszy się z tej pościeli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ucieszy.Mój 2,5-letni wnuczek sam wybrał sobie w auta i uwielbia ją:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka o koniach albo taki album w formie książki; a może kucyki? jeśli już ma, to zawsze możesz dopytać mamę dziewczynki, czy któregoś jej nie brakuje, albo czy może jakieś akcesoria do nich.. moja bratanica szaleje tez od takiego wieku za kucykami a ma 9 lat :)

    Anula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kucyki ma..różne, różniste;)
      akcesoria do nich już jej tak nie rajcują, najlepiej same koniki, a jeszcze lepiej jak są fioletowe (jej ulubiony kolor;))

      Usuń
  8. i księcia na białym koniu na osiemnastkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z ksieciem to ja sama mam problem;)
      Może jak bedzie miala konia to o ksiecia łatwiej będzie;)

      Usuń
  9. Myślę, że taka pościel to bardzo dobry prezent. Moja córa szaleje za Hello Kitty i jak na Gwiazdkę dostała pościel z Hello Kitty to się okazało, że to najlepszy prezent ze wszystkich. Jak komuś opowiadała o tym co dostała to mówiła tylko o pościeli. O pozostałych prezentach już dawno zapomniała a jak kładzie się wieczorem spać to często wspomina, że pościel była pod choinką. Moja córa też ma 5 lat.

    OdpowiedzUsuń
  10. ta pościel jest bardzo fajna, myślę że bardzo by się jej spodobała. albo koszulka z koniem?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pościel to fajny pomysł. Na gwiazdkę kupiłam mojej 9 letniej siostrzenicy posciel z jej ukochana fc barcelona i to okazało się absolutnym hitem. :)
    Ja lubie dawac innym roznego rodzaju książki więc może jakąś "encyklopedia" koni lub album?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy na taki powazny album nie jest jeszcze zbyt mała, a te dla dzieci...nie znalazłam jeszcze fajnego:(

      Usuń
  12. Pościel to fajny pomysł. Na gwiazdkę kupiłam mojej 9 letniej siostrzenicy posciel z jej ukochana fc barcelona i to okazało się absolutnym hitem. :)
    Ja lubie dawac innym roznego rodzaju książki więc może jakąś "encyklopedia" koni lub album?

    OdpowiedzUsuń
  13. a może zaszalej i kup jej kucyka :-) :-P tylko czy mają gdzie trzymać?
    Zu jest świeżo po urodzinach (piątych właśnie) i cieszyła się z wszystkiego co dostała, a dostała: kolczyki, książki, puzzle, rozmaitą gadżeciarnię z serii Monster High (bo to teraz jest na topie), piłkę, grę memory, szczoteczkę do zębów na baterie, bilety do teatru, ubrania, słodycze... i to chyba tyle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymać to by go mieli gdzie ale jak teraz kucyka to na 18 chyba auto;) hi hi
      Ona też sie będzie cieszyć z wszystkeigo, ale ja ostatnio tak mało o nią dbam, ze chciałabym jej coś wyjątkowego dać

      Usuń
  14. Też uważam, że pościel to fajny pomysł, bo moja chrześnica w lutym skończyła 6 lat i też kupiłam jej pościel, ale w Hannah Montana i uwielbia ją. Nawet powiedziała, że teraz lepiej zasypia i ma lepsze sny hehe :D
    A puzzle i książka to też fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A moze po prostu zabierz ja do stadniny koni na przejzdzke? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo chętnie bym tak zrobiła, ale blisko żadnej stadniny nie ma, wiec to wyprawa na cały dzień będzie a ja wolne weekend będę miala dopiero w sierpniu (bo szkoła)
      Ale pomysł z tą stadniną bardzo mi się podoba!

      Usuń
  16. Pościel to bardzo dobry pomysł. Wbrew pozorom takie małe dzieci cieszą się z takich rzeczy. Nat będzie miał teraz 5 lat więc co niego wiem ;)
    Ma teraz bzika na punkcie angry birds i nawet niewielkie naklejki z ptakami go cieszą. Jeśli Mała uwielbia konie będzie zachwycona prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze wiedzieć co na tę kawę przywieźć żeby synka kupić, a drugi co lubi?
      Czekam na odpowiedź od sklepu z pościelą i postanowione;)

      Usuń
  17. hmm... może szlafrok, albo ręcznik z jej imieniem

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuję Wam bardzo za pomoc;)
    Utwierdziłyście mnie ze pościel jednak dziecku może się spodobać i moze ja bardzo polubić i tak zostało, właśnie trzymam ją w reku bo okazało sie ze właścicielka sklepu mieszka tuż obok mnie;)
    Mam nadzieje że Ju się ucieszy;)

    OdpowiedzUsuń