poniedziałek, 10 czerwca 2013

Artystycznie...

Natchnięta ogłoszonym konkurem u Zaradnej Mamy a i zachęcona jak dla mnie wysoką nagrodą od Bartka i ja wydrukowałam stópkę i dałam Stokroci w łapki różne pisaki.
Mała malować lubi, szczególnie po własnych rączkach i ubrankach.... no przesadzam moze trochę bo wszystkie kartki jaki tylko dostaną się w małe rączki też są pokolorowane.
Tym razem miał być pomalowany ślad stópki, ale Mała Artystka jak widać wyszła trochę poza ramy dzieła;)
Ja wiem, że przy pracach starszych Dzieci rysunek mojej niespełna dwudziesto-miesięcznej Stokroci to zwykły bazgrołek, ale coż tam, dobrze choć przez chwile mieć satysfakcje że dzielo jednak powstało i bądź co bądź ma swoje miejsce w Galerii;)
Wszystkie przyjazne nam duszyczki zachęcamy więc do oddania głosu na rysunek nr 5;)




13 komentarzy:

  1. zrobione!;) aczkolwiek zagłosowałabym na wszystkie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda ze wszytskie są piękne i tak naprawde trudno wybrać;)

      Usuń
  2. Oczywiście głosik oddany. No i trzymam kciuki, bo nagroda naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny rysunek. Pędzę głosować!

    OdpowiedzUsuń
  4. STOKROTA ten konkurs jakiś do dupy jest!!! co tam w ogole za puste konta głosują ??? słuchaj dostałaś smsa ? będziesz jakoś w moich okolicach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madeleine konkurs jest ok, to ludzie są dziwni... ale ja już wygrałam- wygtrałam pewnosć że mogę na Was liczyc dużo bardziej niz sie spodziewałam! i to jest super! co tam nagroda! jak narazie mamy jeszcze jakeis buty wiec tragedii nie ma że musze je wygrać, było by miło ale to naptrawde nie jest najwazniejsze;)

      Usuń
    2. po wyniku w przeliczaniu głosów to zastanawiam się czy nie był tendencyjny

      Usuń
  5. aaaaaaaaaa to już wiem na kogo głosowałam :D :*

    OdpowiedzUsuń