wtorek, 5 marca 2013

Dzień drugi: NIEBIESKI

NIEBIESKI to temat dzisiejszego Wyzwania.
Uwielbiam ten kolor, kolor nieba, kolor moich oczu i oczu mojej córki.
Kolor ulubionych butów, ulubionej bluzki...w każdym odcieniu jest mi bardzo bliski.
Moj ulubiony kamień też ma ten kolor. Ulubiony to chyba nawet na mało powiedziane, ukochany, przepiękny kamień: Tanzanit.
Cóż mogłam wiec dzis przedstawić jak nie ukochany pierścionek, wiecie z "...z niebieskim oczkiem, z błękitnym niebem na szczęście..."




13 komentarzy:

  1. To taki pierścionek z "historią", o którym będziesz jeszcze wnukom opowiadać... Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niewiele niebieskiego wokół mnie...
    Kuby uluubiony kolor ;-)
    I planuję niedługo wprowadzić go "na salony" ;-) Dosłownie ;-)
    Piękny pierścionek :*

    OdpowiedzUsuń
  3. pierścionek sliczny i "magiczny"
    a ja za niebieskim nie przepadam.... no każdy ma swój ulubiony kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpierw spojrzałam na zdjęcie - pierścionek, jak pierścionek. Cóż, jestem zupełnie niepierścionkowa, nawet nie wiem, gdzie jest moja obrączka ślubna, ale kiedy przeczytałam opis, pierścionek stał się PIERŚCIONKIEM
    Pozdrawiam
    Lucy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo delikatny. Pierścionek Twoją z historią :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym bardzo mieć kiedyś coś z tanzanitem, są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł, Stokrotko.
    Zadziwia mnie to - tyle osób i tyle oryginalnych pomysłów :-)

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny pierścionek :)
    Szkoda, że nie opowiedziałaś jego historii... Skąd masz, jak długo... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ladny :) historia tez taka?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny pierścionek , bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń