wtorek, 22 stycznia 2013

Podaj dalej ruszyło dalej...w końcu....

Pamietacie taką zabawe "Podaj dalej"?
 Nie pamiętacie?
No tak to już tyle czasu upłynęło...
Ja dostałam prezent od Klarki, tuż przed świetami. Później było różnie, Stokrocia chora, ja chora, znów Stokrocia chora, póxniej finanse kulały, a teraz w końcu po tyyyylu dniach moje skromne paczuszki wyruszyły w świat, wyruszyły do  K i  Anowik tak więc zainteresowanych na wzięcie udziału w zabawie zachęcam do odwiedzania;)
Taka zabawa sprawia wiele radości, mnie było trudno bo obie dziewczyny mało znałam- K dopiero po tym jak skomentowała tamten post i była pierwsza- zaczęla pisać bloga, Anowik pisze od jakiegoś czasu ale aż tak dobrze jej nie znam jak inne dziewczyny, ale mam nadzieje że jakoś to będzie;)

5 komentarzy:

  1. Pamiętam, że czytałam o tej zabawie, ale nie pamiętam o co dokładnie chodziło. Przypomnisz?
    Albo link podklej do poprzedniego posta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu K już są zasady, Anowik jeszcze czeka na przesyłkę;)
      Chodzi o to że ja dostałam prezent od Klarki a dwie pierwsze osoby które u mnie wyraziły chęc zabawy dostają prezent ode mnie- a one wysyłają prezenty kolejnym dwu osobom...
      łańcuszek;) ale ile radości;)

      Usuń
    2. Fakt, radości musi być wiele, tym bardziej, że prezenty są zróżnicowane

      Usuń
  2. Paczuszka nie była skromna :) wręcz była wypasiona:) Miło jest dostać prezent a tym bardziej cieszy jak nie wiadomo co się dostanie.

    OdpowiedzUsuń