piątek, 25 stycznia 2013

Olimpkowe Liebster Award ;))+ Stokrotkowe zachęcanie....

Olimpia przyznała ( wiem, ze dawno temu, ale jakoś tak się nie składa)  wyróżnienie, to Olimpkowe logo zdecydowanie mi się podoba;)



To ja też troche zmodyfikuje zabawe i dzisiejsze wyróżnienie powędruje do zaprzyjaźnionych blogów które biorą udział w Konkrsie na Blog Roku 2012;)


Ola- moja blogowa mama-gdyby nie Ola nie byłoby mnie dziś tutaj;) i za to że jest  super mamą, nie tylko blogową -  SMS o treści A00115 na numer 7122
Grześ -bo opowieści Grzesia są super, bo zawsze czytajac, oglądając uśmiecham sie do komputera- SMS o treści A00227 (zera!) pod numer 7122
Tosinki-bo są wspaniałą rodzinką, bo bywanie u nich to sama radość- SMS o treści A00789 Na numer 7122

Głosujcie to tylko 1,23zł;)


9 komentarzy:

  1. Ojej! Ale piękne! I ślicznie dziękuję;))))
    I za wyróżnienie i za wszystkie głosy:):D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję:***
    wyróżnienie zasłużone:D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się uśmiechałam, gdy czytałam tą notkę - bardzo fajnie ujęłaś swoje nominacje :-)

    Buziaki dla Was, Dziewczyny :-)

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
  4. How can i start a blog with payment choices for readers?

    Look at my web site :: http://artwitter.net/?module=IsidroNye
    Feel free to surf my homepage :: Paxil

    OdpowiedzUsuń
  5. No to głosujemy :-).
    Nie piszesz co tam u Was. Jak Stokrocia? Zdrowa?

    OdpowiedzUsuń
  6. super to wymyśliłaś! ;D
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Będziemy głosować na cały zestaw, bo to również nasze ulubione blogowe historie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, gratulacje :)
    Z wymienionych bardzo kibicuję Grzesiowi :D

    OdpowiedzUsuń