wtorek, 8 stycznia 2013

Dzień 2 - Lista na 2013

Jako że nigdy nie tworzę żadnych list, a szczólnie postanowień noworocznych, czasami się zdarza lista zakupów ale to też sporadycznie, a najczęściej używaną ( i jedyną) listą z jaką mam styczność to lista obecności w pracy- to  dzisiejszy temat przysporzył mi trochę kłopotu.
Nawet zastanawiałam sie czy nie przymusić się do stworzenia listy planów na ten rok, tak też po częsci zrobiłam.
Piszę "po części", bo lista nie jest długa za to chyba wyraża wszystko co chciałabym w tym roku zrobić;)


25 komentarzy:

  1. I takie postanowienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja musiałabym sfotografować lodowkę, bo jedyna lista jaką posiadam to naklejona nań karteczka:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      a ja jakbym sfotografowała lodówkę to mogłabym wrzuciuc jako wczorajszy temat bo uwielbiam jeść;)

      Usuń
  3. Ach i pięknie, będzie się milej żyło i wszystko się lepiej uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam podobnie z tym dzisiejszym wyzwaniem i nie wiedziałam , jak wybrnąć:)) A Tobie udało się stworzyć bardzo piękne postanowienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja jestem anty-listowa!
      a takie postanowienie to nawet mam nadzieje, ze może da sie realizować bo kazdy dzień przynosi coś pięknego;)

      Usuń
  5. Plan jest genialny! Fantastyczne postanowienie, więc życzę powodzenia :) ciesz się, ciesz każdą sekundą! :)

    Pozdrawiam.
    Żelikowska

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne postanowienie, ale baaardzo trudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudne ale jesli sie uda zrealizować to dopiero będzie pięknie;)

      Usuń
  7. Piękne postanowienie - chyba najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne postanowienie. Takie proste, a takie trudne jednocześnie. Pozdrawiam i jego realizacji oczywiście życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję ze realizacja jednak sie powiedzie;)

      Usuń
  9. Takie proste, a takie ważne :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I to najważniejsze, bo z tych małych...
    buziam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tak miałam do niedawna, jednak zapisane liczy się bardziej od teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I życzę Ci, żeby dokładnie tak było! Każdego dnia! :-)
    :-***

    OdpowiedzUsuń