wtorek, 18 grudnia 2012

Zimowo....

Ależ piękna zima nam sie tej nocy zrobiła:)
Białe czapy na drzewach, samochodu na podjeździe nie widać....
Pięknie tylko w kominku rozpalić, zaparzyć herbatkę i się rozmarzyć....
Ech, a tu trzeba do pracy, do żłobka....
Jutro w żłobku miało być spotkanie swiąteczne niestety zostało odwołane bo dzieci chorują i w żłobku jest ich tylko kilka.... Mam nadzieję, ze z tego powodu nie zamkną go całkiem na te kilka dni....
Prezenty mam na razie...w planach:( ale ja tak zawsze na ostatnią chwilę, po prostu zawsze brak czasu wczesniej a tym razem to również brak pieniędzy, wiec w tym roku będzie skromnie:(
A jak już przy prezentach jesteśmy to Stokrotki też dostały prezent, jak sie tylko obfotografują, znaczy rezent a nie siebie to pojawi się notka;)

6 komentarzy:

  1. Wygląda na to, że wszędzie jest śnieg, tylko nie u mnie :)
    Natomiast z prezentami jestem dokładnie tak samo jak Ty :) Dziecko jedynie ma.... a reszta null ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ja też tylko dziecku zamówiłam;)
      mam nadzieję ze zdąży dotrzeć

      A śniegu to chętnie oddam troche:)

      Już mysłałm, ze jak mnie kilka dni nie było to wszyscy o mnie zapomnieli a tu prosze jedna Myska kochana jednak pamieta i zagląda czasem.

      Usuń
    2. Ja zaglądam codziennie.

      Usuń
  2. U nas śnieg się topi... całe 2 dni go mieliśmy - no szok!!!
    Co do prezentów to u nas bardzo krucho z kasą i prezent tylko dla Martusi (no może jakiś przysmak dla kota się trafi :P )
    Jednak najważniejszym i najpiękniejszym dla mnie prezentem jest moja córka i to, że jest zdrowa i uśmiechnięta :)
    pozdrawiamy cieplutko Stokrotkę i Stokrocię :*

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas też nie ma juz prawie śniegu synek mówi " trzeba poczekać aż nowy spadnie... nie można na sanki" nie ważne jaki prezent ważna jest pamięć....

    OdpowiedzUsuń