czwartek, 8 listopada 2012

Ale będzie kolorowo.....

Jest szaro, smutno, źle...
Nie wiem czy to pogoda, czy może tylko zwalanie winy za wszystko "mniej dobre" na te nieszczęsną pogodę...
Niby jest dobrze, ale nie jest.
Nie potrafie sie z kimś dogadać.
Nie potrafie dotrzeć a wszystkie próby porozumienia traktowane sa jako atak.
Nie potrafie zrozumieć, choć bardzo bym chciała.
I zaczynam mieć dość.
Dość próbowania.
Dość snucia domysłów.
Dość czekania.
Dość przekonywania samej siebie, że ma to jednak jakiś sens.
Nie, to nie pogoda, to rzeczywistość.
Szara, przygnębiająca rzeczywistość.
Ale mam nieodparte uczucie ze to własnie mija, że jeszcze trochę i znów nabierze barw.
Że właśnie jestem przy ścianie i coś musi ustąpić.
I będzie lepiej.
Jestem tego pewna.

23 komentarze:

  1. pewnie, że będzie lepiej ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Stokrociu nie wiem o co chodzi ale musi byc lepiej....

    WSZYSTKO PRZEMIJA.... NAWET NAJDŁUŻSZA ŻMIJA...

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie dobrze ja tez mam osobę z która nie mogę się dogadać a tym bardziej boli że to mi bliska osóbka ech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiec moze tez sobie odpuść, moze ta osoba sama zrozumie i przyjdzie pogadać...

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że się zarażę pozytywnym myśleniem =*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę sie ze odebrałas to jednak jako pozytywne a nie kolejne marudzenie, bo tak chciałam to ująć;)
      I życze zarazania się i myśłenia tylko pozytywnego
      i zdrówka dla Was kochana;)

      Usuń
  5. dzisiaj rozumiem Cię chyba tak dobrze jak nikt inny....całuję :****

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zdania, że ustąpi ściana!
    (nawet mi się rymnęło;)
    Tak powinno być!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, tak trzymaj!
    Będzie dobrze!!! :-***
    I wiesz, że wszystkie tu jesteśmy, prawda? :-)

    PS. Myska Poetka! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się dotknie ściany to potem już musi być tylko lepiej :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sciana, na ktorej sie opierasz jest mocna?
    Trzeba sie na czyms oprzec, przeczekac... i zaczac od poczatku!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  10. Stokrotko, cierpliwości, będzie lepiej, musi być.Ściana ustąpi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń