piątek, 31 sierpnia 2012

Gdzie Króliczek ma nosek- czyli o postępach w osiąganiu samodzielności;)

Wczoraj Córeńka pierwszy raz samodzielnie zeszła z łóżka!

Od kad tylko zaczeła sie sprawnie przemieszczac uczyłam ja jak zchodzić z łóżka, sposób w sumie szybko załapała, tylko nie potrafiła sie odwrócić do zejscia tyłem, no bo jak to tak złazić a nie widzieć gdzie sie idzie!
A wczoraj pokazywała "gdzie Króliczek ma oczko, gdzie nosek" przytuała sie do Króliczka, a jak jej sie znudziło to "profesjonalnie" podeszła do brzegu łóżka odwróciła sie tyłem i zeszła sama!
No dumna jestem z niej jak nie wiem;)
Ależ mi dziecko szybko dorasta, ani sie obejrzę jak powie "Siama" i już wtdy zacznie sie na dobre "samodzielność"....
Momentu schodzenia oczyswiscie na zdjeciu nie uchwyciłam, bo przecież trzeba było Małą asekurować;)

Najpierw była próba wchodzenia:




A tu Króliczek ma nosek, jakby ktoś nie wiedział;)


15 komentarzy:

  1. dumna Mamo gratuluje Wam postepow! :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale slodziak malutki:))) cudna jest i taaaka już bystra;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bsytrości to jej ująć nie można, ledwie za nią nadążam;)

      Usuń
  3. "siama" bywa niekiedy przeklętym słowem... :-)
    nie wierzę, że Stokrocia już taka duża!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, ja chyba też nie wierze, kiedy ona tak urosła....

      Usuń
  4. niedługo będzie Ci podkradać sweterki i kosmetyki, zobaczysz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy osiągnięć :-) Blanka uparcie demonstruje na Travisie, gdzie piesek ma oczko. Niedługo będziemy mieli ślepego labradora...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babci piesek ucieka jak tylko ja widzi;)
      ale ostatnio zademonstowała na kuzynce trochę młodszej on Stokroci, oj zdziwiona była mocno:(
      A najczęsciej demonstruje na mnie, a ja zamykam to je oczywiscie otwiera;)

      Usuń
  6. oj rosnie ci mądra córeńka... i na dodatek śliczna.... ucałuj jej łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka Ona słodziutka...
    I jaka duża.
    A pamiętam jak jeszcze niedawno pisałaś posty będąc w ciąży...

    Cudna jest :)
    Buziak w ten mały śliczny nosek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też nie wiem jak to sie stało ze ona ma już 10 miesiecy, chyba coś przespałam....

      Usuń
  8. Brawo, gratuluję Stokroci postępów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna jest :)) Ani się obejrzysz jak popędzi jak rakieta :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ona już chodzi (?) Jest absolutnie słodka =*

    OdpowiedzUsuń