czwartek, 13 października 2011

Humorowo....

Mąż z żoną spółkowali przez całe życie po ciemku.
Po 15 latach takich zabaw żona postanowiła podczas bzykania zapalić nagle światło.
Zobaczyła męża z wibratorem w garści ..... Konsternacja szybko minęła......
-Ty chamie !! Ty sk***ysynu !! Od piętnastu lat z wibratorem !! A ja durna myślałam, że z Ciebie taki zajebisty kochanek !! Że masz takiego sprawnego ku*asa !!! Ty świnio jedna !! Co Ty na to !!!
Mąż spokojnie podpiera się na łóżku i mówi -
-Ja się jakoś z wibratora wytłumaczę ....
Ciekawe jak Ty się wytłumaczysz z trójki dzieci...

6 komentarzy:

  1. O rany :) Muszę to skopiowac sobie na FB:) Ale jaja:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam to ostatnio na Facebooku =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam konta na FB, a też to oststnio gdzieś wyczytałąm i mi sie strasznie spodobało to postanowiłam się podzielic;)

    OdpowiedzUsuń
  4. brutalne nieco... ale zabawne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faceci to zawsze potrafią odwrócić kota ogonem ;)

    OdpowiedzUsuń