czwartek, 15 grudnia 2016

Kolęda taka....


10 komentarzy:

  1. Świetna jest, usłyszałam wczoraj pierwszy raz w TVN24. Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wczoraj usłyszałam, od razu musiałam się podzielić

      Usuń
  2. Dopiero wieczorem w domu, bo niestety tu nie mam glośnika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczur z loch ness18 grudnia 2016 07:58

    Przyznam, nietuzinkowe!
    Wiele Serdeczności od nas dla Was
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczurku, nawet nie wiesz jak ważny dla mnie jest Twój komentarz;)

      Usuń
  4. Ach Święta... Wzruszyłam się... :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana! Spokoju i uśmiechu, takiego szerokiego jakiego na co dzień nie ma, żadnych trosk, żadnych zartwień, żadnych paskudnych troli czy jeszcze gorszych koleżanek. Rodzinnie i na leniwca - takich Świąt Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. szczur z loch ness24 grudnia 2016 08:38

    Zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt mknie z Krainy Loch Ness
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świąt dla wszystkich Stokrotek i dużych i małych!!! A przy okazji czytelnikom i komentującym!!!
    Wstawajtie Wstawajtie

    OdpowiedzUsuń