sobota, 13 czerwca 2015

Gdy spelniaja sie marzenia....

W ubiegłym roku się nie udało dotrzeć na pojechać na zlot żaglowców do Gdyni ale dzis jestesmy na Baltic Tall Ships Regatta Szczecin 2015.
Przepiękne!

nie mogę z telefonu dodac zdjwc:-(

Chyle czoła przed Ludźmi Morza. Najpiękniejsze żaglowce: Dar Młodzieży, Fryderyk Chopin, Kapitan Borhardt, Sedov...
Tego się nie da opisać, to trzeba zobaczyć, przeżyć.
Ponad 8 godzin w podróży i wiecie co? Warto było jechac taki szmat drogi!
 Przepiękne są, naprawdę. Żal ogromny tylko że nie możemy zostać do jutra, kiedy to majestatycznie będą stawiać żagle i odpływać te największe!
Jest z nami Marysia, ok trzygodzinny spacer po nabrzeżu spędziła uśmiechając się, robiąc brawo i podnoszą co chwile raczki do góry:-)
Moja mala podróżniczka!

7 komentarzy:

  1. No to szkoda Stokrotko,że wcześniej nie pochwaliłaś się,że...będziesz wizytowała moje miasto.Mogła byś u mnie odpocząć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! A dziś w drodze mówiłam do Połówki, że szkoda ze nikogo w Szczecinie nie znamy.
      Ale Szczecin mnie zachwycił wiec na pewno jeszcze tu zajrzę:-)
      A teraz jakby się ktoś pytał lecimy na Bydgoszcz gdyby ktoś miał ochotę na wspólne śniadanie.

      Usuń
  2. A gdzie Was tak daleko poniosło. Podziwiam odwagę, ja miałam ochotę zwiedzić Trójmiasto ale po tym jak się męczyłam z Pauliną nad morzem o wszystko, to odpuściłam. Bo zamiast zwiedzania było by tylko marudzenie i nerwy. Zdecydowanie nie jest typem podróżnika. Fajnie, że się Wam podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie! Lubie czytac o spełnionych marzeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A kiedy przyjedziecie w nasze okolice :))

    OdpowiedzUsuń