niedziela, 3 maja 2015

Słodkie lenistwo

Takiego weekendu jak ten, to chyba jeszcze nie mieliśmy, zwłaszcza weekendu majowego. Zawsze gdzieś pędziliśmy, coś robiliśmy, albo jak w ubiegłym roku gościliśmy kogoś.
W tym roku musieliśmy odreagować ostatnie stresy i niezmierny ogrom pracy, notoryczne niewyspanie i przytłaczające zmęczenie. Leniliśmy się, nie robiliśmy nic, kompletnie nic! Nawet nam się porządnie ubrać nie chciało. Jedyne na co się zdobyliśmy to popołudniowe wyjście na podwórko, gdzie Starsza bańki popuszczałą, a Młodszej w jednym miejscu dość szybko się znudziło.
I wiecie co?!
Chyba jestem bardziej zmęczona niż przed weekendem....

14 komentarzy:

  1. jak to mówią nic nie robienie też męczy:) ale ja pamiętam jak to się da nic nie robić przy 7 miesięcznym dzieciaczku::D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale moje siedmiomiesięczne jest naprawdę nie wymagające;-)

      Usuń
  2. i ja się leniłam, ale zmęczona nie jestem:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyobraź sobie, że mam podobnie :P
    Nic takiego nie robiłam, a zmęczona jestem jakbym trzy dni pod rząd orała pole :P

    OdpowiedzUsuń
  4. To teraz będziecie odpoczywać po "nic nie robieniu". A szczerze to za dwójką dzieci trzeba się nieźle nalatać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo to było tak, że do południa nic nie robiliśmy, po południu było wolne, a wieczorem trzeba było po tym wszystkim odpocząć;-)

      Usuń
  5. haha no na pewno nic nie robiłaś mając niemowlaka i przedszkolaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz, kiedy ja naprawde nic nie robiłam, jedna spała 4 godziny w południe!!! drugiej w tym czasie włączyłam bajkę... wiem, wiem, że to niekoniecznie słuszna metoda wychowawcza, ale raz na jakiś czas to podobno i księdzu wolno!

      Usuń
  6. No i fajnie :) Dobrze jest się czasem polenić a wam się bardzo to należało. jak w domku? Już skończone najgorsze prace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak najgorsze już za nami, teraz to już praktycznie kosmetyka;-) zaczęam nawet pisać notkę, ale jakoś tak nie mam czasu skończyć

      Usuń
  7. Ja tez lubie spedzac czas aktywnie, ale takim lenistwem nie pogardze. Tylko co to za leniuchowanie z dwojka dzieci w domu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E nie było tak źle, naprawdę dało się polenić! Ale jednak to nie dla mnie, następny wolny weekend jednak musimy spędzić "gdzieś", choćbyśmy przez cały miesiąc mieli żyć na chlebie i wodzie he he
      Dziewczynki na szczęście w przedszkolu/żłobku mają co jeść

      Usuń