wtorek, 19 maja 2015

Przyłączycie się?

Jak pewnie zauważyliście po prawej stronie znów pojawił się banerek zbiórki z Siępomaga i zdjęcie Dziewczynki która ma chore serduszko i  pieniędzy na operację.

Dawno nie angażowałam się w żadne akcje i aż mi głupio, że tak się zajęłam własnymi sprawami, że przestałam zauważać potrzeby innych i mam nadzieję, że z nów mi to wejdzie w krew, bo tak naprawdę to największa radość, to kiedy się można z kimś czymś podzielić, a jeśli to jeszcze tak jak tutaj, może komuś pomóc uratować życie- to jak mam nie pomagać.
Zachęcam i Was abyście się przyłączyli do zbiórki czy dla tej kruszynki czy dla kogoś innego, naprawdę każdy grosz się liczy.
Każdy grosz, każde 2, 5 czy 10 złotych i nie sugerujcie się wpłatami, które już są.

Kiedy utworzyłam pierwszą zbiórkę wpłaciłam pieniądze jako anonimowy ludzik, później pojawił się komentarz w stylu: zachęcasz do wpłaty, a sama wpłaciłaś?
Tak wpłaciłam, ale nikt tego nie widział, to prawda. Od tamtej pory wpłacam podpisując się loginem, nie dlatego aby się chwalić, ale dlatego, aby nikt nie miał wątpliwości.
Wy możecie oczywiście anonimowo.

Jeśli mogę sobie na to pozwolić, to wrzucam większy, jeśli nie to mniejszy, to nie jest ważne, ważne że coś zostało wrzucone bo zawsze to o ten grosz bliżej do celu.
Dlatego nie patrzcie na wpłaconą kwotę, bo każdy grosz się liczy, każdy wie czy i ile może wpłacić.
Nie wyobrażam sobie stworzyć Skarbonki, a sama nie wrzucić do niej pierwszego pieniążka!
Zawsze też zakładając zbiórkę wybieram kwotę z rozmysłem i z postanowieniem, że jeśli nie uda się w terminie zebrać tego, co określiłam, to sama dopłacę brakującą część kwoty.
I biorę za to pełną odpowiedzialność i dziękuję Wam tym bardziej za każdą wpłaconą złotówkę.

To co pomożecie i tym razem?

SKARBONKA KLIK

Komu pomagamy: KLIK o Juleczce


2 komentarze: