czwartek, 1 stycznia 2015

2014 w pigułce

 No i oczywiście nie zdążyłam!
Chciałam wczoraj złożyć Wam życzenia, niestety nie dało się,  ale jako że Nowy Rok dopiero się zaczyna, to myślę, że dziś jest jak najbardziej odpowiedni dzień na składanie życzeń.

Życzę Wam więc Kochani, aby Nowy Rok był oczywiście w miarę zdrowy, bo to jednak bardzo ważne.  Życzę Wam też, aby przyniósł Wam dużo marzeń i abyście mieli odwagę je spełniać,  abyście potrafili cieszyć się każdym dniem i nie pozwolili umknąć choćby najmniejszej chwili życia, bo tych najpiękniejszych nie zaplanujecie, one przyjdą same, a  zazwyczaj przychodzą znienacka.

A teraz krótkie podsumowanie minionego roku:

To był dla nas rok niezwykły, to z całą pewnością.
Zamknęłam za sobą pewien rozdział w życiu, przeprowadziliśmy się, urodziłam drugie dziecko, skończyłam studia, choć obrona pracy jeszcze przede mną, odważyłam się pokazać "światu" co kocham, a w końcu roku udało nam się spełnić nasze największe marzenie i znaleźć swój upragniony własny kąt.
Były też i gorsze chwile, i te całkiem złe też, ale o tych ni chcę pamiętać.
To był dobry rok.
Wierzę, że ten który nadchodzi również przyniesie nam wiele dobrego.
Postanowień jak zwykle nie mam, ale mam nowe Marzenia i jak tylko czas pozwoli podsumuję i uzupełnię Listę Marzeń, które spełniły się w nieprawdopodobnej ilości, choć spisując je nie miałam określonego czasu w jakich się mają zrealizować, a nawet nie śmiałabym myśleć, że te najważniejsze zrealizują się tak szybko.

Poniżej jeszcze fotograficzne podsumowanie minionego roku.
Większość ze zdjęć było już na blogu, zaczęłam sobie przeglądać, wspominać i nie mogę uwierzyć wprost że naprawdę aż tyle się działo.
Gdyby ktoś chciał powspominać z nami to proszę bardzo: Rok 2014 w pigułce:)

Poznań 1 stycznia

Poznań

Jasna Góra
 
Niesamowite wyróżnienie
 
Przeprowadzka
 

Wiosna! Tu będą rosły warzywa

Odwiedziny Tusiowej Rodzinki

Muzeum w Otrębusach

Tusiowy spacer po Parku Frascatti

Stokrocia już wie, że będzie mieć Siostrzyczkę

Majówka

Zamek w Liwie

Mazurski weekend

O ho ho, przechyły i przechyły....

ZOO

Toruń

Toruń cd

A w Toruniu kupilimy po kuniu

No dobra nie pamiętam, ale miasteczko było urokliwe spotkane w drodze między Toruniem, a Tczewem

Spacer z Martusią 
 


Rejs  
 

6 miesięczny Brzuszek;-)

Tczewskie mosty

Tczewski ryneczek

Spacer nad Wisłą w Tczewie
 
Spotkanie z Klarką!
 
 




Na krakowskim rynku




Bydgoszcz 

Bydgoszcz cd
 

 
 
Niebawem się zobaczymy
 

Marysieńka
 

Prawdziwy Przedszkolak
 
Mała duża dziewczynka
 

Siostrzyczki
 
Pierwszy toast we WŁASNYM!!!

Pies został z nami. Pierwszy wieczór po otrzymaniu kluczy i te proszące oczyska.... Wabi się Mały:)
 

Jasełka

Przyjaciółki
 
Nasz dom

Zima w grudniu! A to zaskoczenie, nie mogłam się oprzeć....
 

Dziękuję Wam za ten Rok, za to że byliście  nami w tych dobrych i w tych gorszych momentach.
Mam nadzieję, że ten, który się właśnie rozpoczyna również spędzimy na wspólnych blogowych "ploteczkach".




 

16 komentarzy:

  1. no piękne podsumowanie roku:) intensywny rok jak widać :)
    a psiak to z dobrem inwentarza był?? czy nie Wasz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo intensywny! Tak psiak z dobrem inwentarza, chyba już nasz:)

      Usuń
  2. Witaj Srtokrotko! Piękne podsumowanie i wygląda na to,że piekny rok! Wszystkiego dobrego w Nwym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. to był rok wspaniały - cudna córa doczekała się przecudnej siostrzyczki :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj byl wspaniały! I wspaniale byc wielomatką! Teraz Ciebie doskonale rozumiem tego nie da sie niczym zastąpić tej więzi rodzeństwa, radosci, milosci:-)

      Usuń
  4. Piesia macie? Jaki cudak śliczny :)
    Wasz rok był bardzo intensywny i pełen wrażeń. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to kochana podsumowałaś! Naprawdę miałaś wspaniały rok, a ten Nowy na pewno będzie jeszcze bardziej :)
    I tego Wam jak i sobie życzę!
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My oczywiscie Wam tez życzymy wspanialego roku:-)
      Mam nadzieję,ze w tym który sie wlasnie zaczyna będziemy sie częściej widywać nie tylko na blogu:-)

      Usuń
  6. Piękne podsumowanie :) Oby 2015 był równie obfity w tak miłe i przyjemne dla Was zdarzenia :*
    Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dużo w tym 2014 się u Was działo! Trzymam kciuki za 2015!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działo się znacznie więcej, ale albo niemogłam znaleźc zdjęć, albo już i tak wydawało mi się, ze za dużo tego wszytskiego zamieściłam;-)

      Usuń
  8. Gratuluję kupna domu!! Piękny mieliście rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, oj to prawda to był niezwykły rok....

      Usuń