poniedziałek, 15 grudnia 2014

Świąteczny klimat....

Czy u Was w domach już świąteczny klimat?
Czy stroikki, wieńce świąteczne, bąbki, swieczuszki, reniferki...?
Ja powolutku też chciałam zacząć nas wprowadzać w świąteczny nastrój, ale dziś byłam trochę zajęta innymi sprawami, Mała Stokrocia poszła spać, Duża Stokrocia bawiła się w drugim pokoju, cichutko się bawiła więc zaglądam....

I przedstawiam Wam  świąteczny nastrój wg Stokroci:




Jakaś nam się chyba inwazyjna rasa trafiła: wszędzie wlezą:-)

21 komentarzy:

  1. Trzy razy mrugałam, bo nie wiedziałam czy to po pracy źle widzę, czy to na prawdę kucyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mrugałam, no i tajemnicą pozostaje miejsce ukrycia świeczki. :-) może ją zjadły?

      Usuń
  2. hahahaha, jak one się tam zmieściły?:D
    Hahahaha, padłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi :)
    sama jestem ciekawa jak tam się zmieściły... już wiem! to są magiczne kucyki i same weszły:)
    Pokazałam Tusi to zdjęcie z kucykami i powiedziałam jej, że Stokrocia włożyła kucyki zamiast świeczki, a Tusia mi na to, że Spider Man też się na pewno zmieści :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze Spidera się ześmiałam:) no pewnie, że by się zmieścił;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. u nas kucyki są wszędzie i czasem to jest cudne, a czasem świra można dostać, tylko patrzę jak otworzę lodówkę a tam kucyk;-/

      Usuń
  5. Przy dzieciach ten klimat świąteczny szybciej się pojawia :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ubieram choinkę w niedzielę, więc klimat bedzie :) Kucyki - świetliki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się pakuję :-) i cieszę się jak głupia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stokrotko jestem tu: http://kobietapoprzejsciach.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. :D:D będziecie mieć koniki na choince, to pewne

    OdpowiedzUsuń
  10. w końcu: PRZYJAŹŃ TO JEST MAGIA ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Inowacyjnie i nie szablonowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha :) świąteczne kucyki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. hahahahaha jaka cudaśna!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. No bo coz to za atmosfera Swiat bez kucykow?! Kucyki MUSZA byc!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ma dziewczyna wyobraznie :)
    Jak Hania była malutka to jakoś nie miałam głowy do świąt i całej jego otoczki..
    ale w tym roku - jak zauważyłaś - nadrabiam..szaleję już od listopada, hehe

    OdpowiedzUsuń