poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Torebkowy zawrót głowy, czyli jak sprzątanie wpływa na pomaganie;)



Galeria Waszych, a właściwie powinno być naszych, torebek poniżej.
Będzie jeszcze kilka zdjęć, bo cześć zostało w telefonie, którego dziś zapomniałam zabrać ze sobą. Nie spodziewałam się tylu fotek,  raczej dwóch/trzech a tu takie miłe zaskoczenie:) 
Jeśli czyjeś zdjęcie pominęłam, to proszę się przypomnieć, od piątku odbierałam tylko maile w telefonie, więc bez załączników, a teraz próbuję to jakoś razem ogarnąć, a jak wiecie organizatorką to ja najlepszą nie jestem.Barwnie, różnorodnie, ale cóż takie właśnie jesteśmy: każda z nas jest inna, wyjątkowa, każda lubi coś innego, każdej się co innego podoba.

1                                                                


                                         2                                                                       
                                        3                                                                       
                                        4                                                                       
                                        5                                                                       
                                                 6                                                                       
                                                 7                                                                       
                                         8                                                                       
                                     9                                                                       
                                                  10                                                                       
                                              11                                                                       
                                     12                                                                       
                                     13                                                                  

14                                                                                  

                                            15   
                                                                       
16                                                         

                                                     17


A teraz przejdźmy do sedna, bo jakby w tej notce nie o same torebki chodziło, a raczej o ich wnętrza.
Jak wiecie nie od dziś, jestem bałaganiarą i to straszną. No dobrze, jak ktoś wejdzie do nas do domu, to raczej nie powinien się o nic przewrócić, usiąść też będzie gdzie, ale nie latam ze szmatką piętnaście razy dziennie, nasz dom jest głównie do mieszkania, a nie do sprzątania i tak mam też z torebką,  w której notorycznie panuje ogromny bajzel, i niby jest wszystko, ale nic nigdy nie można znaleźć:) 

Wiem, że na zdjęciu powinien być napis CENZURA, ale nich tam będzie, jest jak jest i już.
Papierosy P, nie moje, ja nie palę i nie paliłam nigdy:)


Notorycznie też wysypują mi się w torebce drobne pieniądze, czasem też jak mi się bardzo spieszy to resztę z zakupów wrzucam luzem do torebki, jak przystało na bałaganiarę. I raz na jakiś trzeba by taką torebkę posprzątać. Kiedy w ubiegłym tygodniu zrobiłam jej takie właśnie "dogłębne" sprzątanie i okazało się, ze nazbierałam tam niezłą kupkę bilonu. Było tego razem 50zł i 3 grosiki! i tak sobie pomyślałam, że może i Was namówiłabym na jakieś sprzątanie torebek, a to co znajdziecie - czyli w zasadzie taki trochę "dochód ekstra" do przekazania na jedno z podopiecznych fundacji SiePomaga, albo innej potrzebującej osobie?
Co Wy na to?
Może dla Ali KLIK, która ma już coraz mniej czasu, a  zebrana suma nie dobiła jeszcze nawet do połowy.
Albo dla Emi... o której pisze Olimpia.
Jest tyle potrzeb, wiem, że wszystkich nie zaspokoimy, ale zawsze warto podzielić się choćby grosikiem:)





PS. Mój przelew torebkowy wejdzie dopiero wieczorem.

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bo chyba kliknęłam "opublikuj" jak tylko otworzyłam nowy post;/
      Już jest to co powinno być;)

      Usuń
  2. zdjęcie dziewiąte wymiata, gdyby właścicielka doznała np objawienia i szła do klasztoru albo sfiksowała i chciała się pozbyć tego dobytku to ja się zgłaszam! podejrzewam, że to niewielka część kolekcji:x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, jest z czego wybierać:)
      właśnie wpadłam na to, ze chyba powinnam ponumerować zdjęcia, bo właśnie musiałam sobie policzyć, żeby wiedzieć o którym mówisz;)
      Ja też bym chętnie kilka z tych obfocionych torebek chętnie przygarnęła;)

      Usuń
  3. Zakochałam się we wszystkich!!!!!!!!!!!! :D
    Od niedawna jestem właścicielką torebki nr.6 :)
    Zawsze gustowałam wielkich, kobylastych wręcz worach :) w których znajdowało się wszystko nawet pampersy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie od jakiegoś czasu pampersa już nie ma, ale smoczek, jakieś picie, ze dwie gumki do włosów, chustka na głowę, jakieś kosmetyki, miarka, jakieś ulotki... pewnie jak dobrze by poszukać to czasem i śrubokręt by znalazł;)

      Usuń
  4. świetny pomysł masz muszę moja torebkę przeszukać w takim razie:0

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja torebka jest pod tym kątem przeszukiwana przed każdym dziesiątym kochana :) I nie znajdziesz w niej ani złotówki :) Za to czasem jakaś dycha może się znaleźć u Kocura w spodniach :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej podoba sie 15. :) Wyglada rownie obszernie jak moja, wiec moglabym sie spokojnie do niej przepakowac. :)
    Ja rowniez, jesli chodzi o torebke, mam bajzel niesamowity. Sprzatam w niej raz na pare lat, wiec znajduje stare rachunki, notesy, kieszonkowe kalendarzyki, jakies wydruki, mietusy, o kilku dlugopisach czy pilniczku do paznokci juz nie wspomne. Wczoraj zajrzalam i znalazlam ozdobna wstazke, nawet nie pamietam po jaka cholere mi ona... A dzis mam w niej nawet reczny laktator, bo definitywnie odstawiam malego i cycki mi pekaja w szwach. :)
    Ale jednego w mojej torebce nie znajde - drobnych. Niemal zawsze place karta i gotowki wlasciwie przy sobie nie nosze, chyba ze wybiore ja konkretnie w jakims celu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Tez mam nr 15! Lubie duze torebki, ale ostatnio przerzucilam sie na mala z wieloma przegrodkami i kieszonkami dzieki czemu wszystko ma swoje miejsce i nie da sie zrobic balaganu :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze takimi znaleziskami zasilam skarbonkę mojej córy ale przy następnym zbiorze obiecuje spożytkować je inaczej. Fajne wyzwanie, mam nadzieję, że nie zapomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O swoich torebka wolę nie mówić. Wszystko mi sie przyda i wszystko noszę!

    OdpowiedzUsuń