piątek, 8 sierpnia 2014

Na szybko o wizycie + prośba torebkowa

Wczoraj udało mi się w końcu dotrzeć do doktorka.
Wyniki badań (odpukać) bardzo dobre. Są trzy wyniki, które są nieco obniżone, ale generalnie wyszło na to, że chyba po prostu za mało piję i stąd niski wynik. No i hormony tarczycowe nie takie jak trzeba- zwiększoną mam więc dawkę Eutyroxu.
Dzidziolek rośnie prawidłowo, na razie ma świat w d..., czyli ustawione jest tyłkiem do wyjścia:) ale jeszcze mamy czas, żeby się ułożyło jak trzeba.
Płci nie udało się potwierdzić:)
Na to piekielne swędzenie dostałam zalecenie picia wapna z wit C- próby wątrobowe wyszły bardzo dobrze (przy dolnej granicy normy) wiec nie ma potrzeby brać czegoś dodatkowego, po prostu trzeba to chyba przeżyć. Na razie obcięłam wszystkie paznokcie na "pałki", wiecie ze trochę pomogło i już krew nie tryska co chwile;-P
Spotkanie z Położną musiałyśmy przełożyć, Pani Madzia miała dziś dyżur w szpitalu i nawet tak się umówiłyśmy, ze podjadę na oddział po prostu. Rano nie odbierała telefonu i już wiedziałam, że pewnie ciężki dyżur się trafił. Jak w końcu odebrała ok 16 to powiedziała tylko, że właśnie piątą dziewczynę szykuje do porodu i ze już nawet nie pamięta jak się nazywa, ona nie dziewczyna. Tak więc mamy się "zdzwonić".

PS mam taki pomysł na notkę, ale chciałam Was prosić o pomoc, a raczej o zdjęcia. Nie będzie to żaden konkurs ani rozdawajka, ale chciałabym w ten sposób ubarwić trochę to, co chcę napisać.
Jeśli któraś ma pod ręką telefon z aparatem, 30 sekund wolnego czasu i ochotę na pochwalenie się jaką torebkę nosi to poproszę o zdjęcie tejże właśnie torebki;) Jak ktoś się nie może zdecydować na jedną to może być kilka:) No i oczywiście proszę o zgodę na umieszczenie tego zdjęcia na blogu - zdjecia będą anonimowe, no chyba, że ktoś życzy sobie inaczej;)
Miłego dnia:)

21 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że nic poważnego nie wyszło. A że dzidzia ma świat w d...e - co się dziwić :D

    Fajny pomysł z torebkami, na pewno się przyłączę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam niecierpliwie:)
      a ja tam jej sie trochę dziwię, może i tam jest ciepło i bezpiecznie ale tu jednak jest zdecydowanie ciekawiej, ale liczę że jak dorośnie do tej wielkiej decyzji, to jednak sie odwróci;)

      Usuń
    2. Wysłałam i czekam na wpis, ciekawa jestem co z tymi zdjęciami wymyślisz :)

      Usuń
  2. Dobrze, ze wszystlo dobrze ;-) Tylko sie cieszyc.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to idziemy dalej przez TO zycie!!!!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja każdego dnia na nowo odkrywam, jak to dobrze ze dostałam właśnie TO życie, że mogłam spotkać właśnie TYCH ludzi, i żyć właśnie w TYM miejscu:)
      Również dzięki Tobie takie TO życie jest:)
      Serdeczności:)

      Usuń
  4. Dobrze, ze wszystkie wyniki wyszly dobrze!

    Zdjecie torebki moge zrobic i przeslac ale dopiero za pare godzin bo jestem w pracy. ;) Ale moja torebka jest zupelnie zwyczajna, zadnej wielkiej firmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ nie chodzi o to, żeby była ładna czy firmowa, wystarczy że jej używasz/używałaś;) i tak zamierzam raczej napisać jakie w takiej torebce mogą się za skarby znaleźć:)

      Usuń
  5. A ja w torebce nic nie noszę, więc bez sensu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś tam na pewno nosisz: chusteczki? pampersa? telefon?
      :-)

      Usuń
  6. zaraz wyślę:) a na drapanie dobre jest spanie w takich rękawiczkach kosmetycznych, do kupienia w każdej drogerii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, o rękawiczkach nie pomyślałam, muszę kupić koniecznie;)
      za zdjecie dziękuję, bardzo mi się podoba;)

      Usuń
  7. Mam zdjecie, ale nie wiem na jaki adres je wyslac... Nie widze nigdzie maila... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamień z serca, cieszę się bardzo że jesteś zdrowa jak rybka i nic nie dolega ani Tobie, ani Maluszkowi.
    Wysyłam zdjęcie :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dzięki temu, że wszystko ok dalej możemy wykorzystywać weekendy na odwiedzanie fajnych miejsc;-P

      Usuń
  9. Dzidzia wyluzowana, ale zdrowa, pewnie sie jeszcze przekręci główka do dołu. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak raczej będzie cc więc może sobie lezeć jak jej się podoba;)

      Usuń
  10. Wysłałam mail :P
    Odetchnęłam, jak się okazało, że wszystko jest OK.

    Pozdrawiam cieplutko!

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję;) torebki już w notce:)
      a napis bardzo mi się podoba:)

      Usuń