piątek, 1 sierpnia 2014

Podwójne kwiaty i buziak....

Tak sobie ostatnio marudziłam, to chociaż na weekend zostawię jakiś lepszy nastrój na blogu....

Takie kwiaty wczoraj dostałam od P, tak bez okazji, po prostu. P często pamięta o nas tak bez okazji:) strasznie to miłe jest i nie rozumiem, czemu większość mężczyzn tak nie ma? W każdym razie ci,. których ja znam tak nie mają.
Najbardziej lubię właśnie takie letnie kolorowe bukiety....



Ale, żeby nie było, P pamięta, że nas są teraz dwie i o Stokroci też nigdy nie zapomina, tym razem przytachał dwa bukiety, a Młoda była zachwycona i ledwo potrafiła je udźwignąć:)


Stokrocia ma ostatnio taki czas, ze buziaki rozdaje tylko wtedy kiedy sama chce, a chce już nie często, więc tak jej delikatnie zasugerowałam, że może jakiś buziak czy coś.... 
No to dała buziaka, co widać na załączonym obrazku:


Miłego odpoczywania;)



22 komentarze:

  1. Piękne :) Brawa dla P, prawdziwy dżentelmen. Może mu dam numer do mojego męża, niech pogadają sobie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a daj:) tylko nie wiem, czy faceta można do tego przekonać, myślę, ze to musi jednak z domu wynieść- jak widział, ze mama kwiaty dostawała, to i syn dawał je będzie, to przecież niewielki gest a cieszy niezmiernie:)
      Napisałabym coś jeszcze- wspomnienie o K i jego poglądzie na kwiaty dla kobiety, ale lepiej czasem ugryźć się w język;-P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. słodko, tylko czemu buziaka dostały kwiatki, a nie P? ;-)

      Usuń
  3. Ale piękne kwiatki ;)
    Mój Gad nie pamięta, że można coś dac bez okazji...;)
    Dlatego brawa dla P. Prawdziwy mężczyzna! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas to raczej częściej jest bez okazji niż z okazji, i to zarówno P mnie jak i ja jemu jakieś drobne upominki, a jak jest jakaś okazja typu imieniny czy urodziny to raczej po prostu gdzieś się razem wybieramy i wtedy kwiaty niekoniecznie są potrzebne;)

      Usuń
  4. To pozazdrościć, bo mój to tylko na jakieś okazje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu czasem nie wpadnie mężczyznom, ze to na prawdę bardzo miły gest i nie wymaga okazji? chyba nigdy się tego nie dowiem, ale chciałabym poznać taką szczerą odpowiedź jakiegoś faceta...

      Usuń
  5. :))) nawet ja dostałam kwiatki od Twojego P mega-zaskoczenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kochana, ale jak to na spotkanie z Kobietą bez kwiatków?

      Usuń
  6. Śliczne kwiatuszki.

    Wzajemnie Stokrotki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne kwiaty :-) Milego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko pozazdrościć takiego mężczyzny :)
    I wspaniale, że o Tobie i Stokroci pamięta, a jeszcze trochę to i trzecia będzie do obdarowywania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, żartowaliśmy sobie, że jak się pojawi trzecia to jednak częstotliwość spadnie;-P

      Usuń
  9. a ja tam wole od kwiatków coś do jedzenia co widac po mnie neistety:x:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja tam do jedzenia też lubię, ale i kwiatki mile widziane;-P

      Usuń
  10. Buziaka dla kwiatków ?? :-)))
    I słusznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, buziaka dla kwiatków!!! no przyznaję, ze ja chyba bym na to nie wpadła, dzieciaki jednak mają pomysły!!!!

      Usuń