piątek, 23 maja 2014

....Leokadia

Siedzimy sobie z P, czytam mu Wasze komentarze z proponowanymi imionami i generalnie rozmawiamy sobie o tych imionach. Zażartowałam sobie:
-A może Leokadia? - i oboje wybuchnelismy śmiechem.
-A może jednak Magda? Madzia...? -proponuję. P mówi:
- No... Może byc Madzia....? Znalem kiedyś taką Madzię....
Na co ja:
-Jak byśmy mieli wybierać z tych co to "nie znałeś", to chyba by nam rzeczywiście ta Leokadia została...
-Ciesz sie że męskiego nie musimy wybierać.....

Kurtyna.

19 komentarzy:

  1. Przypomniała mi się sytuacja kiedy to kuzynka z mężem wybierali imię na córeczki.
    Kuzyn upierał się przy Iwonie...bo wielkich wojnach mimo wszystko wybrali imię Iwonka.
    Mała się urodziła wszystko ładnie, pięknie aż tu nagle kiedyś okazało się, że Iwona to wielka miłośc kuzyna z czasów kiedy był piękny i młody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to rzeczywiście niefart:) największy problem chyba w tym, że kuzynka o tym nie wiedziała bo tak to może jakoś by to przełknęła:)
      ja tam o tej Madzi słyszałam nie raz ale nie jestem zazdrosna o to co było lata temu, też miałam jakieś tam swoje miłości, ale akurat Jaś się w nich nie pojawiał;)

      Usuń
  2. Aż się wystraszyłam, że takie imię wybraliście :D Jakoś Leosia do mnie w żaden sposób nie przemawia...:P
    No a Madzia jest śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, do nas też Leosia nie przemawia, imie ladne, ale na pewno to nie to:-)

      Usuń
    2. Leokadia była moją nauczycielką od historii i WOSu w podstawówce. Ostra jak cholera. No i skrót od tego imienia to chyba raczej Lodzia ;-).

      Usuń
    3. Lodzia to od Lody :)

      Usuń
  3. Magda- Magdalena- piekne imie...
    ale nie wiem czy wierzysz w znaczenie imion? to nie sa latwe osoby...dwie skrajne osobowoscie w jednym ciele :)
    Mowi Ci to matka Magdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, skoro tak mówisz, a P potwierdza..
      Coś w tym znaczeniu imion jednak jest, ale powiem w takim razie że rzeczywiście najchętniej wybrałabym to samo imie dla młodszej jak ma Stokrocia:-)

      Usuń
  4. Piękne imię Magdalena:) Ja mam tak z bierzmowania :D
    Mam ciocię Leokadię, ale dziecku chyba bym nie dała tak na imię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znam żadnej Leokadii chyba, imie nie jest brzydkie, ale na pewno nie wybierzemy go. Jest wiele imion, które mi sie podobają ale u kogoś a dziecka bym tak raczej nie nazwała

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Leokadia he he :) A ja ma ciotkę Leonardę - jeszcze lepiej. W ogóle wszystkie imiona z Leo- bardzo źle mi się kojarzą. Ohyda!

    Pytałaś w ostatniej notce, jakie się czytelniczkom podobają. To ja też napiszę!

    Urszula, Alicja, Barbara, Marta, Beata, Joanna, Katarzyna, Agnieszka - wszyskie uniwersalne, ładnie się zdrabniają, pasują do każdego nazwiska i do dziewczyny w każdym wieku. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A... jeszcze Natalia mi się podoba.

      Madzia szału nie robi.

      Usuń
    2. Jeszcze mi teraz Daria do głowy przyszła.

      Usuń
    3. Z Leo ohyda??? A moja siostra od lat nazywa mnie Leon i muszę to znosić i chyba już nawet polubiłam, ha ha ha ha ;).

      Usuń
  8. Madzia? No przepiękne imię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ;-D To już lepiej Łucja ;-) Lusia... nawet, nawet ;)
    Ale to rzeczywiście trudny wybór, ja musiałam zawsze być zadowolona też ze zdrobnienia imienia.
    Do imienia Stokroci pasowałaby Kasia;-)

    OdpowiedzUsuń