czwartek, 17 kwietnia 2014

A co ty się tak cieszysz?

Wiosna, ciepło, słońce świeci, kwiaty kwitną, ptaki śpiewają, święta za pasem, dziecko zdrowe (odpukać kto może i w co może, ja tam przesądna nie jestem, ale popukać zawsze można)...czego chcieć więcej?
Wyskoczyłam na chwilę do miasta,. ludzie uśmiechnięci, miejsce na parkingu znalazło się  bez problemu (a bo się nie zdążyłam pochwalić odzyskałam swoje autko! hurra! trochę kolor mi zmieniło, ale cóż tam kolor, najważniejsze że jest sprawne!), w banku nawet kolejki nie było, w rybnym pani miała niezły humor (zazwyczaj pani jest ponura i pyta  uprzejmie Czego?!) i kolejki nie było, i w sklepie skusiłam się na kawałek ciasta do firmy, żeby wszyscy sobie trochę dzień osłodzili i łażę sobie taka uhahana, śmieję się do ludzi na ulicy, zobaczył mnie P i zaniepokojony pyta: A Ty z czego tak się cieszysz? ;)
No jak to z czego, słońce świeci to się cieszę:)
A przed momentem spotkałam pana D o którym kiedyś było tu i tu i nie zrobiłam mu nic złego, a nawet zamieniłam z nim kilka uprzejmych zdań i nawet pożyczyliśmy sobie wzajem wszystkiego dobrego....
Ech wiosna i miłość... cóż one robią z ludźmi;)




20 komentarzy:

  1. ha no no Monika uśmiech na twarzy a już człowiek wydaje się podejrzany :D ach ten P.....
    u nas jeszcze słońca nie ma ale ma dojść od Was podobno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, co to się porobiło? jak sie człowiek uśmiecha to znaczy ze coś z nim nie tak....

      Usuń
  2. Hehehe, Lubię takie uprzejme panie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najdziwniejsze jest to, ze pani dość młoda, całkiem ładna, pracuje razem z mężem- maż zawsze uprzejmy a pani zawsze jakby wstała lewą nogą

      Usuń
  3. Osz fajnie ,że masz taki dobry humor, udziela się innym , przynajmniej mnie też :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna, słonko i nagły przypływ endorfin :)
    Fajnie :)
    Zarażasz Kochana dobrym nastrojem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziś już pochmurno:(
      Może jednak dobry humor pozostanie;)

      Usuń
  5. Haha, jak mam dobry dzien to malzonek moj czesto tez pyta podejrzliwie z czego ja sie tak ciesze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo słońca i dużo radości - nie tylko na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych, zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosna to i humor dopisuje. Mnie również, bo parę dni wolnego od jutra :D

    OdpowiedzUsuń
  9. :)
    Jak chodzisz humorzasta to źle, jak z bananem na twarzy to też źle.... nie dogodzisz, oj nie dogodzisz..

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych i Radosnych Świąt Kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń