środa, 26 lutego 2014

Wyróżnienie

Spóźniona, jak zawsze spóźniona, ale ponoć lepiej późno niż.. jakoś tak;)
Kilka tygodni temu otrzymałam niezwykłe wyróżnienie. Był to akurat czas sesji wiec nie bardzo miałam głowę do bloga, a wyróżnienie było zupełnie niespodziewane i wyjątkowe. 
Byłam pewna, że to pomyłka, napisałam nawet do Wyróżniającej, która jednak potwierdziła że pomyłki nie ma i moje ręce są jednak odpowiednie do przyjęcia tegoż.
A mowa o Orderze Życzliwego Bratka , który nadała mi ( i nie tylko mi lista tu: klik) Malina, autorka bloga http://szpakowedrzewo.blogspot.com.


Poczułam się wyjątkowo! i w wyjątkowym gronie.
Czy zasłużyłam...? Nie wiem.
W każdym razie Dziękuję:)

4 komentarze:

  1. Oczywiście, że zasłużyłaś!:)
    Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Więcej wiary w siebie, Stokrotko!
    A propo's - u mnie też zostałaś wyróżniona dn.21.02:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, nie dość, że spóźniona, zakręcona to jeszcze ślepa:(

      Usuń
  3. W lepsze ręce nie mógł trafić :)

    OdpowiedzUsuń