środa, 1 stycznia 2014

Zmiany noworoczne:-)

Z Nowym Rokiem i ja kilka zmian chciałam wprowadzić na blogu.
Po pierwsze chyba pora Stokroci dać jakieś blogowe imię bo trochę to meczące tak ciągle Stokrociować, a i czasem nie oddaje tego co chce napisać. Wielokrotnie Szminka nazywa Małą -Daisy to niech może tak zostanie? A może coś podpowiecie?
 
Po drugie chciałabym, wprowadzić dialogi damsko-męskie. Z Połówką nieustannie gadamy, mówimy, dyskutujemy, poczucie humoru mamy może specyficzne i nie każdego będzie to śmieszyć, ale jednak dla mnie te scenki warte są zapisania. Umyka to gdzieś a czasem zdarzają się prawdziwe perełki.
Tak przyznaję „pożyczam” to od Oli, ale przecież nie zamierzam z nią konkurować, bo ona i Skarb są bezkonkurencyjni, ale to moja mama blogowa, wiec mam nadzieje, ze nie bedzie mi miała za złe, że niedaleko pada jabłko od OliJ
 
Wrzucam też nową zakładkę Marzenia do spełnienia. Bo niby czemu miałabym się ograniczyć do tych pięciu wypisanych? Przecież może być ich całe mnóstwo. A zrealizowane będę odkreślać i opisywać!

I chciałabym aby choć raz ujawniły sie osoby czytające a nie zostawiające komentarzy i jest ich całkiem dużo sądząc po statystykach.

16 komentarzy:

  1. O udalo mi sie jednak wejsc,:))) tablet szaleje. Stokrociuj, po co inna nazwa,? Ladnie,:-

    OdpowiedzUsuń
  2. wieć czekam na te rozmówki damsko-męskie zapowiada się ciekawie;);)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ja spelniam prozbe i sie ujawniam. Czytam Cie od dawna i bardzo lubie tu zagladac. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem od "paczki" i zostaję na dłużej:-) wspaniałego 2014! Stokrocia mi się podoba :-)
    Serdeczności! Czekam na rozmowki damsko-męskie :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. No to ja przyznaję się bez bicia - czytam każdy Twój post, ale komentuję rzadko.... Obiecuję poprawę! ;)

    Najlepszego w nowym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz mnie :-) Ujawniam się czytam, choć nie komentuję : Szczęśliwego Nowego Roku życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam z niecierpliwością na te zmiany :-)

    jeszcze raz najlepszości w tym Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej,to i ja się ujawnię,ja też od "paczki",czytam zawsze,bardzo mi się u Ciebie podoba...a Stokrocia wg mnie jest super:)))Postanawiam z Nowym Rokiem komentować:)I cudowności w Nowym 2014,niech się spełnią wszystkie marzenia!!!!!!!!!!!!
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Ola nie ma nic przeciwko :-) (ale miło mi, że "zapytałaś" ;-)))
    z doświadczenia "spisywaczki" dialogów polecam Ci jak tylko pojawi się coś śmiesznego zrobić małą notatkę, bo się bardzo szybko zapomina, a z perspektywy czasu to jest piękna pamiątka, ja czasami ze Skarbem czytamy co ta nasza Zu mówiła rok, dwa lata temu i pękamy ze śmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ujawniam się zatem :) Mama Kuby i Hani. Wciąż obiecuję że założe bloga ;0) MOże w tym roku? :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Pozdrawiam was ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! Marzenia do spełnienia- dużo, ale większość do realizacji, a może nawet wszystkie,czego Ci życzę z całego serca. Lubisz podróżować, podobnie jak ja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszego i spełnienia w Nowym roku :)
    ja czasami zagladam do Ciebie... od szlachetnej... ujawniam się ;')

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytam od dawien dawna..... Życzę Tobie i Twoim bliskim pomyślności i realizacji wszelkich marzeń i pragnień w Nowym Roku! Jak dla mnie Stokrocia brzmi super i proszę i nie zmieniaj na Daisy :) Udanego kolejnego dłuższego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  15. A więc i ja się ujawniam:) w końcu po wielu latach sama wróciłam do pisania, zapraszam zatem do siebie:) Pozdrawiam serdecznie i życzę samych wspaniałych chwil w Nowym Roku:)
    M.
    http://www.mysli-znad-filizanki-kawy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń