wtorek, 21 stycznia 2014

Chochlik u Aniołka

Do postu z licytacją Aniołka wkradł się Chochlik!
Czeski błąd, zamiast 01 napisałam 10.
Niby nic, ale jednak jest różnica czy styczeń czy październik. A chodzi o termin, do którego można licytować obrazek a miał być oczywiście styczeń, bo do końca stycznia pieniądze są potrzebne!.
Przepraszam bardzo i w takim razie myślę, ze dobrze będzie jeśli kogoś niechcący wprowadziłam w błąd przedłużyć licytację o jeden dzień czyli do dziś do godziny 21.00.

Czyli licytacja trwa do 21 STYCZNIA 2014r do godz 21:00.
Licytować można TU!



7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko teraz ja zakręciłam się, ale zbiórka jest do 28 lutego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo! a ja bylam pewna ze do końca stycznia?!
      No to w lutym trzeba będzie zrobić nową;P

      Usuń
    2. przedłużyli bo wciąż brakuje za dużo pieniędzy...

      Usuń
  3. Tak niestety nadal jest dużo za mało pieniędzy, a czas leci bezlitośnie :(((
    Ps. Już sobie gratulowałam wygranej aukcji, a tu...no ok, czekamy do 21. Może jeszcze będzie okazja powalczyć z kimś na finiszu aukcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby było z kim powalczyć bo każdy grosz ważny, ale obawiam się, ze nic sie tu nie zmieni....

      Usuń
    2. Robię wpis, może jeszcze jakaś dobra dusza przeczyta przed 21! Bądźmy dobrej myśli!!!

      Usuń