piątek, 5 lipca 2013

Monologi Stokrociowe...


Cio to jeśt?
Fiatusiek!
A psik!

Niebeśki!
Nie ciewony! Niebeśki!

  Uzićka?  Fiatusiek!


Lalka oć na śpacielek! 
Oć lalka! 
Śpiś? Lala śpij!
Ziobać lalka siamojot! Leci isioko! Machami? Lalka machami siści!


Oć lalka ziobać tu, jedziemy.
Siadaj lalko.
Jedziemy. 
Nie śpadaj lalka! Siadaj!
Idziemy ziobacić kecika? Oć lalka.

Ziabka zobać!
Je je kum kum! Ziabka mała. Nie fufała mamy.
Oć lala. Sisiś? Ptaśki piewajom! Fil fil!
Tam, flu flu ptasiek. Śpewa!




12 komentarzy:

  1. Jaka cudna dziewczynka!!!! Pierwszy raz do ciebie trafiłam, ale na pewno będę zaglądać częściej. No i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma gadanego Dziewczyna!!!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  3. o Jesuuuu ale cudnie....aż mi się buzia smieje.... jaka mądra ta twoja Stokrocia....buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna jest mogłabym tam czytać i czytać....

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejciu jak ja uwielbiam Stokrocię!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej... sweet!
    ja już się nie mogę doczekac jak eM zacznie mówić!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ona jest niesamowita! Przecież ona na dopiero 1,5 roku, nie? Mój mały był prawie "niemową" do 2 lat, a ona ma słownik przynajmniej 3-latka. Cudna jest :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mi tego brakuje... ;-)

    OdpowiedzUsuń