czwartek, 30 maja 2013

Blogging every day: day 4 :-) na łatwiznę;)

To  ja też dzis pójdę łatwiejszą drogą i  odpowiem na pytania, które w zabawie zadała K:

Książka czy film?
Książka, choć ostatnio może niewiele czytam to jednak uwielbiam usiasć sobie wieczorem z książką i przeniesć sie w inny świat. Film nie daje aż takich możliwosci;)
Film czy serial?
Film. Seriale ulubione też mam oczywiscie, ale jeśli wybarć trzeba to zdecydowanie wolę film.
Kino ambitne czy "odmóżdżające"?
A to zależy od nastroju. Uwielbiam komedie, ale kino ambitne też nie jest moi obce.
Koszula czy piżama?
Jeli już to koszula. Nie lubię piżam
Stringi, figi czy szorty? ;)
Figi.
Seks przy zapalonym świetle czy zgaszonym? ;) (no co, nic innego mi do głowy nie przychodzi:D)
No jak to przy zapalonym oczywiście;) Nie zeby zaraz wszystko rozświecić ale tak zupełnie po ciemku... nie!
Kot czy pies?
Najlepiej rybki;p
Obiad domowy czy na mieście?
Ostatnio zachwycam się możliwosciami domowych obiadów, ale uwielbiam jeść na mieście. Zwłaszcza kiedy jestem w podróży. Ja w ogóle uwielbiam jeść!
Ulubiony film.
Moze mało ambitnie ale jak ulubiony to z pewnością ten: Asterix i Obelix- Misja Kleopatra. Oglądałam go niezliczoną ilosć razy i chyba znam na pamięć
Ulubiona książka
"Znaczy kapitan" Karola Burhardta
Morze czy góry?
Nie potrafię wybrać i jedno i drugie uwielbiam.
No może jednak góry ociupinkę bardziej;)

1 komentarz:

  1. Częsciowo się zgadzamy, ale nie potrafię wybrac film czy serial, sa na równi. Zdecydowanie wolę góry, ale światło najlepiej świec ;-)

    OdpowiedzUsuń