wtorek, 14 maja 2013

7 day PHOTO CHALLENGE {May} – Day 6 i 7



Wstawiam zdjęcia na szybko...

Miasto... w sobotę, przy okazji odwiedzin w stolicy, pobiegałam trochę z aparatem po mieście, ale stwierdziłam, że te zdjecia nadaja się tylko na oddzielny post o Warszawie, do której chyba dopiero dorosłam i która naprawde jest piękna i nie potrafię sie zdecydować na jedno jedyne zdjecie, o temacie miasto...

Odwiedziłam też imprezeę "Okno na Warszawę" i zdjęcie plakatu promujacego tę imprezę zostało foto na temat dnia 6 czyli MIASTO.
Impreza zawierała w zasadzie wszytko: i najnowsze plany modernizacji i historię i prawdziwych Warszawiaków, i muzykę i przedstawienia i konkursy, można tam było odnaleźć cały przekrój miasta! do wyboru do koloru, każdy mógł znaleźć coś dla siebie,  w dodoatku chyba nigdy nie znałam nikogo tak bardzo zaangażowanego w Warszawę i jej życie jak jeden z Organizatorów - zapewne pozostali też są tacy, ale miałam okazje poznać tylko Pana Jarka- niesamowity człowiek!


MIASTO:

A na temat BUZIAKA z którym miałam niemały problem wybrałam obraz, a właścieiw kubek z nadrukiem obrazu.... 
Można co prawda podyskutować czy buziak to to samo co pocałunek...
Może więc wyjątkowo napiszę temat po angielsku, bo tłumaczenie dopuszcza obydwa znaczenia;)

KISS:

Dziękuję bardzo wszystkim, którzy mnie odwiedzili i ULI za organizację tej wspaniałej zabawy;)

4 komentarze:

  1. raz byłam w stolicy i bardzo mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie sie bardzo długo nie podobała, ale chyba zaczynam naprawde do niej dorastać...

      Usuń
  2. Ale masz fajny kubek! :-)

    A co do Pana Jarka - podziwiam osoby, które mają tyle zapału do takich spraw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juli w życiu nie spotkałam nikogo kto robiłby coś z takim zaangazowaniem!

      Usuń