sobota, 2 marca 2013

Wiosna....?

Prawda, ze wiosnę czuć już w powietrzu? U mnie z ziemi zaczęły wyglądać jakieś zieleninki, pewnie krokuski. Takie tyciutkie zielone igiełki na razie ale to juz chyba oznacza, że wiosna lada chwila nadejdzie!
I oby!
Mam już dosyć tej zimy, tych grubych ubrań, kozaków, czapek i szalików, błota i szarości za oknem!
Wiosno przyjdź, czekamy niecierpliwie;)
Od poniedziałku Wyzwanie u Uli. Znów więc będzie się dużo działo;)
A z bardziej przyziemnych spraw: Stokrocia dziś nabiła sobie śliwke pod oczkiem, kiedy schodzac z fotele uderzyła się o róg ławy:( nie była wtedy sama, trzymałam ją, ale ona jakos tak się odwróciła niespodziewanie, niestety nie dała sobie żadnego lodu ani nic przyłozyć więc pewnie siniak będzie, w dodatku popisała sobie po policzku czerwonym mazakiem, więc wygląda naprawde zjawiskowo.
A drugi policzek podrapany w żłobku...
Jakby to jakaś nadgorliwa sąsiadka zobaczyła to gotowa zgłosić do opieki społecznej...
Tymczasem życzymy wszystkim udanego weekendu;)






21 komentarzy:

  1. U nas tez w Poznaniu się wiosennie zrobiło! Nawet przerzuciłam się na cienką kurtkę w końcu :D (nieważne, że zmarzłam hehe). A co do Stokroci - jak będzie spać, spróbuj posmarować tego siniola białkiem jaja. Podobno pomaga :)

    www.swiat-wg-anuli.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja pantofle do samochodu już zabrałam;) a co że kostki można sobie odmrozić;)
      białko jest dobre na wiele innych również;)

      Usuń
  2. u nas dzisiaj tak dziwnie. raz słońce raz chmury śniegowe, ale nie sypie więc trend jest dobry :)
    o tak.... ja też polecam białko! coby żadnej nadgorliwej sąsiadce nic do głowy nie przyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i tu się oczywiście wtrąci ciotka - dobra - rada;) Uwaga, jajko, a zwłaszcza surowe białko kurze jest bardzo alergizujące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. białko już stosowałyśmy kiedyś przy innym urazie( oparzeniu) i na szczęscie reakcji alergicznej nie było;)

      Usuń
  4. wiesz,,,piekne słońce dziś było ale jak zawiało to nie było przyjemnie ;))) ale czuję wiosnę, czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiatr nie był wiosenny, ale już czuje, ze zima sobie poszła;)

      Usuń
  5. Myślę, że już wszystkie odliczamy do wiosny. Ja zimy to mam tak serdecznie dośc! Dziś u nas też był piękny dzień.
    Mój Juluś też miał ostatnio śliwkę pod okiem i guza na czole. Aż wstyd mi było przed opiekunka, że go tak słabo pilnuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas sie do tehj pory jakoś udawało powaaniejszych urazów uniknąć, to te ze złobka zawsze gorzej wyglądały, ale ten mały Trzpiotek teraz tak sie rozbrykał że nie wiem co to bedzie, wczoraj próbowała wyjsc z kojca! to na pewno skończyło by sie potężną śliwą!

      Usuń
  6. oj tak wiosna tuż tuż :P oj każdy musi kiedyś zaliczyc sinaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby tylko w nawyk nam te sinieki nie weszły:(

      Usuń
  7. Siniaków się nie ominie!Niech się szybko goi!;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero teraz przeczytałam o tym Zusie z poprzedniego posta. Wiesz co, ja nawet nie umiem znaleźć słów, żeby opisać swoje zdumienie, zdziwienie i chyba nawet przerażenie, jakie wywołała we mnie ta Twoja sytuacja. Przecież my żyjemy w XXI wieku, w państwie prawa, a te Twoje przygody z Zus przypominają mi od razu słowa Pawlaka bądź jego matki z Samych swoich: Sprawiedliwość musi Być! Po naszej stronie! ;-) Mam wrażenie, że to jest hasło przewodnie ZUS.
    Biedna Stokrocia. To jej pierwsza taka poważniejsza śliwa? Mój mały zaczął chodzić jak miał 10 miesięcy i był tak szybki, ze tych śliw miał często wiele z rożnych stron głowy na raz ;-) Też się baliśmy że nam go MOPS odbierze :-D.
    Ah, Wiosna! Od kilku dni oglądam głównie TVN Meteo i ich zapowiedzi na te przepiękne, wiosenne, słoneczne dni :-D Kocham wiosnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to hasło zdecydowanie powinno sie znaleźć w logo ZUS. Ale zobaczymy jak Sąd Apelacyjny sie do tego odniesie, mysłe ze mecenas wytoczył odpowiednie działa.
      śliwa pierwsza, do tej pory kończyło sie na zupełnie małych siniaczkach, a taki poważny to pierwszy- ale nawet tak źle nie wygląda.

      Usuń
  9. Oj tak wiosna już mocno puka :) a wręcz wali do drzwi :D
    Mam nadzieję, że weekend minął Wam przyjemnie i życzę udanego całego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też życzymy udanego dnia i tygodnia;)
      A weekend minął zdecydowanie za szybko;)

      Usuń
  10. Wiosny pragniemy wszyscy... a siniaki i zadrapaki - nie da się ich uniknąć. Bierzesz udział w wyzwaniu? Bo nie widzę???

    OdpowiedzUsuń