niedziela, 10 marca 2013

Dzień siódmy: PARA

Dziś ostatni dzień Wyzwania u Uli.
Szybko minął ten czas, i choć zajęc cała masa, to jendak na Wyzwanie z wielką przyjemnością znajdowałam zawsze chwilę. Ulu bardzo dziękuję za ten wspaniały pomysł, dzięki Tobie zupełnie inaczej robię teraz zdjecia i to nie tylko te na Wyzwanie, Dziękuje również że mogłam poznać dzieki temu tak wiele osób, choć czasu jendak za mało żeby odwiedzić wszystkich uczestników...





I dziękuję za wszystkie odwiedzine jak również za przemiłe komentarze :) zdjęć jest zbytdużo, więc nie jestem w stanie wszędzie wejść i zostawić komentarz, za co przepraszam.
Miłej niedzieli wam życzę :)

11 komentarzy:

  1. Nareszcie! Nareszcie się komuś udało :)
    Stokrotko, jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle , przedstawić parę to sztuka :) super wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Parę pokazać to sztuka! tobie się udało!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcie, "ma PARĘ" :) pozdrowienia i do zobaczenia przy następnym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie zdjęcia!
    Chyba i ja w kwietniu w końcu się na wyzwanie skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna interpretacja :) i kubeczek superaśny!

    OdpowiedzUsuń
  7. tez pokazała pare ale ze spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez myślałam o takiej interpretacji hihi ;-) Super!

    OdpowiedzUsuń