poniedziałek, 4 lutego 2013

Dzień pierwszy: COŚ NOWEGO

Kiedy zobaczyłam lutowe tematy na Wyzwanie u Uli byłam przerażona. Pustka to jedyne co miałam w głowie, w poprzednim miesiącu chociaż dwa czy trzy dni widziałam od razu co chcę pokazac, teraz nic.
Nawet zastanawiałam sie czy  brać udział ale to w końcu Wyzwanie, prawda;)
Aż do dziś.
Dziś pierwszy dzień wyzwania i rano już wiedziałam co to ma być.
Choc jeszcze wczoraj próbowałam uchwycić na zdjeciu moje nowe piękne buciki;) tak to było by banalne, wiem, w dodatku buty nie chciały zapozować, no nie chciały wspólpracować i już, na zdjeciach były takie bezduszne jakieś.... i całe szczęście, bo jeszcze bym je faktycznie wrzuciła;) a tak to na wiosenne spacery bedą w sam raz do pokazania;)

Dzisiejszy temat to coś nowego.
Przedstawiam Wam zatem mój świeżutki, pachnący nowością, odebrany w sobotę Dyplom:





Jednocześnie chciałam też  się pochwalic że od soboty znów jestem nową, oficjalną studentką;)
Teraz to dopiero będzie;)


17 komentarzy:

  1. Po pierwsze- gratulacje z powodu dyplomu, a po drugie gratulacje z powodu powrotu na studia :-).
    Brawo Kochana. Tylko jak Ty to czasowo ogarniesz? Stokrocia, praca i studia - połączenie tego to dopiero wyzwanie!
    W sobotę odbierałaś dyplom- to dlatego pisałaś, ze sobota taka fajna była :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje serdeczne!! zazdroszczę Ci odczuć, bo pamiętam jak odbierałam swój dyplom... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromne gratulacje!!!! A Dyplom aż lśni nowością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Noooo, to wspaniała nowa rzecz! :-D
    Kochana, wielkie gratulacje! Bardzo się cieszę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje no to powinny być dwa zdjęcia pierwsze to a drugie nowych studiów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow gratulacje ! Mam nadzieję odebrać taki za pół roku :))

    OdpowiedzUsuń
  7. z tą pustką w głowie to nie jesteś jedyna, Stokrotko ;)

    gratulacje! pięknie lśni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo to chwalimy brawoo :)) Dobrze, że jest wyzwanie, bo byś się nie pochwaliła Skromnisiu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Gratuluje serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no to gratulacje Stokrotko !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej okazji: Życzę Ci najszybszej kolejki w sklepie, ulubionej piosenki w radio, twoich kluczy dokładnie tam gdzie ich szukasz. Życzę Ci dnia pełnego szczęścia w perfekcyjnych dawkach, które dadzą Ci radosne poczucie, że życie uśmiecha się do Ciebie, obejmuje Cię i przygarnia ponieważ jesteś kimś specjalnym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje :) Wiem jaka to radość odbierać takie cudo :) a jakie wtedy Panie z DZiekanatu są miłe :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Stokrotko :-) Możesz być z siebie dumna :-) I powodzenia na kolejnych studiach :-)

    Maciejka

    Ps. Bardzo podoba mi się Wasza zabawa w wyzwania fotograficzne :-) Powodzenia i fajnych ujęć :-)

    OdpowiedzUsuń