piątek, 8 lutego 2013

Dzień 5: MIŁOŚĆ

A dziś temat rzeka...
Miłość...
Ja może poprzestane w takim razie na tej miłości pewnej, stabilnej, która zazwyczaj nie wywinie człowiekowi jakiegoś niespodziewanego numeru.
Miłość do dziecka, bo ta z czasem dojrzewa, zmienia sie ale ciągle jest bezgraniczna, cierpliwa, nie zazdrości, nie pamięta złego....
I pasja, coś co kochamy robić, oglądać, dotykać, coś co kochamy bez wzgledu na to jak nam wychodzi, coś, w czym sie zatracamy, zapominamy o wszystkim, coś co żyje w naszym sercu, czasem moze przydrzemnie na chwilkę gdzieś w jego kącie, ale ciągle jest żywe, czekające cierpliwie...

Dziś więc moje dwie miłości:


19 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem Waszych prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja! Baaaardzo chciałabym kiedyś zobaczyć jakieś Twoje prace! :-)

      Usuń
  2. Malujesz? Może wstawiłabyś jakieś swoje prace? Ładnie prosimy

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedys jak się zajmę tamtym blogiem na poważnie to podam adres do wiadomości, na razie brak czasu....

    OdpowiedzUsuń
  4. też mnie zaciekawiłaś Tyle w Tobie jeszcze nieodkrytego Stokrotko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podzielam Twoje zdanie na temat miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chętnie zobaczyłam Twe prace:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mnie zaskoczyłaś... Faktycznie tyle odkrytego w Tobie Stokrociu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój mały miał dzisiaj lekki stan podgorączkowy (zostałam z nim w domu, żeby "chuchać na zimne" bo w niedzielę jedziemy na narty :-D) więc dopiero teraz weszłam do internetu a Ty się rozpisałaś jak szalona :-).
    Po pierwsze też nie cierpię lutego, stycznia, marca, grudnia, listopada z resztą też :-D. Głównie dlatego, że nie lubię tego "grubego" ubierania siebie i małego, nienawidzę tych krótkich dni bo ciągle wydaje się że jest już noc.
    Nie chciałabym zapeszyć ale ja jeszcze nigdy nie połamałam żadnego obcasa- a biegam w nich cały rok na okrągło. Kilka razy udało ni się natomiast zostawić fleczka między płytkami chodnikowymi- też fajnie :-D.
    Piękny jest ten List do Koryntian. Taka miłość to rzeczywiście chyba tylko do dziecka...
    I ja też się podpisuję pod listą chętnych do zobaczenia Twoich prac! Koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Różowy bucik :-), a u mnie pełno czarnych adidasów :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcę zobaczyć Twoje prace!!!pisss;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie pokaż swoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapewne tych miłości jest więcej. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  13. I'm really into photography and would quite like a position involving it however i actually do NOT want to take pictures of individuals (weddings and stuff), i like taking arty/creative pictures. I additionally love writing and that i are actually considering writing for a teenage magazine and hopefully getting photography in there too. Has anybody got any ideas about what job I could accomplish that involves my sort of photography and writing and just how I possibly could arrive. At the moment I'm 16.
    .

    Also visit my site; http://blogs.albawaba.com/fayhcvmcwi/104292/2013/02/08/589391-hiphone-review
    My website Paxil

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączam się do chętnych oglądania prac:)

    OdpowiedzUsuń